Chutná OK, 'chválí' Pepsi dietní Coca-Colu v nové kampani
Pepsi se opět opírá do svého úhlavního konkurenta. Pro „značku vyzyvatele“ je to pochopitelný úděl. Pepsi už roky pořádá roadshow, v jejímž rámci nabízí slepé testy colových nápojů. Jsou si tak jistí, že lidem bez viditelného brandingu chutná Pepsi více než originál z Atlanty. V rámci nové australské kampaně se ovšem strefuje do Coca-Coly napřímo.
Respektive s pomocí šikovného pootočení plechovky tak, že je z COKE vidět čistě jen OK. Nápis na printové reklamě pak říká:
Tastes OK
Tedy: „Chutná přijatelně.“ Samozřejmě dobré hodnocení umí potěšit. Neplatí to ale, když je podáno spíše ve smyslu známkování jako ve škole: „Dobrý, takže za 3.“
Claim „Tastes better with Pepsi MAX" pak jasně říká, co je lepší volba a kdo za tímto špílcem stojí.
Kampaň vznikla v australské agentuře Special a zapadá do dlouhodobé iniciativy Pepsi pojmenované Tastes Better.