Změna strategie dovedla Voyo k 1 milionu předplatitelů napříč svými trhy

27. 2. 2024 | redakce, TZ
V roce 2020 mělo Voyo napříč trhy 135 tisíc uživatelů. I díky 37 původním pořadům za poslední 3 roky se podařilo subscription-video-on-demand platformě navýšit počet předplatitelů na 1 milion. Mezi hity platformy patří série Extraktoři, Iveta nebo Metoda Markovič: Hojer.

Voyo mediální skupiny CME překročila jeden milion platících předplatitelů v rámci trhů, na kterých působí. Tento milník přichází jen tři roky po akvizici skupinou PPF a představuje sedminásobný nárůst od roku 2020. Nejvýrazněji přibyli předplatitelé z České republiky, Slovenska a Slovinska. Voyo se tak stává lídrem mezi lokálními poskytovateli videoobsahu předplatitelům (SVOD poskytovateli) na většině trhů, kde CME působí.

Mediální skupina CME zahájila cestu k milníku jednoho milionu předplatitelů služby Voyo na podzim roku 2020, kdy se jejím novým vlastníkem stala skupina PPF. V té době Voyo využívalo napříč trhy, kde CME působí, dohromady 135 000 předplatitelů. Aktuální komunita milionu předplatitelů tak představuje sedminásobný nárůst během tří let.


Zdroj: Voyo

V lednu 2021 vedení skupiny CME připravilo novou strategii pro už existující Voyo, kterou reagovalo na probíhající digitální transformaci mediálního odvětví. Součástí strategie byly výrazné investice do technologického řešení, marketingu a distribučních kanálů. Podstatná část financí směřovala také do výroby nového lokálního obsahu, který byl a zůstává těžištěm strategie. Výsledkem je 37 Voyo Originálů, které se za uplynulé tři roky podařilo vydat. Právě množství a hlavně kvalita lokálního obsahu vynesla Voyo na pozici nejsilnějšího lokálního SVOD poskytovatele na většině z šesti trhů, kde CME působí.

„Vzestup SVOD změnil podobu mediálního průmyslu. Diváci jsou hladoví po novém obsahu a vidíme, že tento trend stále roste nejen v Česku, ale napříč našimi trhy. Věřím, že za diváckým úspěchem Voyo stojí to, že probíhající změny odvětví dokážeme vzít za své a investujeme na správných místech,“ říká zástupce generálního ředitele CME Dušan Švalek. 

Na českém Voyo momentálně sklízí divácký úspěch nejnovější Voyo Originál, Metoda Markovič: Hojer. Česko-slovenská produkce vytvořila sérii, která zachycuje dopadení jednoho z nejděsivějších vrahů normalizačního Československa legendou pražského prvního oddělení, Jiřím Markovičem. Seriál se kromě divácké popularity těší i ocenění odborné veřejnosti. Mezinárodní porota festivalu Serial Killer mu jako prvnímu českému seriálu udělila cenu za nejlepší seriál střední a východní Evropy. 

Dalším nedávným počinem z dílny Voyo Originálů je šestidílný špionážní thriller Extraktoři. V uplynulých dnech jej uvedli na prestižním filmovém festivalu Berlinale a do své nabídky jej zařadil mezinárodní distributor seriálové tvorby Keshet International. Ten patří mezi vlivné hráče distribučního odvětví a je tak velmi pravděpodobné, že se Extraktoři dostanou k divákům daleko za hranice České republiky i dalších trhů, na kterých působí CME.

Mimo dobře hodnocených sérií je velkým lákadlem pro předplatitele také archiv pořadů TV Nova, jako jsou Love Island, Ulice nebo Výměna manželek. 

Štítky dokumentu: E-Commerce Media Relations

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: