Kampaň papírků Post-It exceluje v kreativním symbolismu

23. 10. 2018 | Petr Michl
Je to smutné, ale Post-It má ve výtečné sérii reklamních printů pravdu. Skutečně skvělé nápady se někdy prostě musí vysedět do nočních hodin.

Papírky Post-It jsou věrným pomocníkem lidí pracujících v kreativních odvětvích. Připomíná to i nová kampaň z dílny turecké pobočky Ogilvy. Série tří printů zachycuje okamžiky vzniku nápadů, které za to stojí.

Zároveň přitom naznačují, že přijdou na svět často v nočních hodinách. V okamžiku, kdy všichni ostatní spí, ale múze se spát nechce. Znázorňuje to muži s nápadem v rozsvíceném kancelářském koutě v jinak prázdné firmě, muž pracující doma u počítače i hudebník ve své zkušebně v garáži.

Typickou barvou post-itu je právě žlutá, která tu na černém pozadí vyniká. K tomu všemu sedí i slogan Bright Ideas Are Worth To Remember", tedy „Chytré myšlenky stojí za zapamatování“. A něco nám říká, že se to vztahuje i na ideu této kampaně, která podtrhuje podstatu produktu na několika úrovních a je přitom sofistikovaně symbolická. Skvělá práce!

Agentura: Ogilvy, Istanbul, Turecko

Executive Creative Director: Selim Ünlüsoy

Creative Directors: Bahadırhan Pekşen, Önder Bayraktar

Copywriter: Eren Altuniş

Art Director: Mehmet Demirel

Account Manager: İhya Selim

Ilustrátor: Emek Kalfa


Jednotlivé reklamy můžete vidět v plném rozlišení poté, co na ně kliknete.




Zdroj: AOTW

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: