Kampaň papírků Post-It exceluje v kreativním symbolismu
Papírky Post-It jsou věrným pomocníkem lidí pracujících v kreativních odvětvích. Připomíná to i nová kampaň z dílny turecké pobočky Ogilvy. Série tří printů zachycuje okamžiky vzniku nápadů, které za to stojí.
Zároveň přitom naznačují, že přijdou na svět často v nočních hodinách. V okamžiku, kdy všichni ostatní spí, ale múze se spát nechce. Znázorňuje to muži s nápadem v rozsvíceném kancelářském koutě v jinak prázdné firmě, muž pracující doma u počítače i hudebník ve své zkušebně v garáži.
Typickou barvou post-itu je právě žlutá, která tu na černém pozadí vyniká. K tomu všemu sedí i slogan „Bright Ideas Are Worth To Remember", tedy „Chytré myšlenky stojí za zapamatování“. A něco nám říká, že se to vztahuje i na ideu této kampaně, která podtrhuje podstatu produktu na několika úrovních a je přitom sofistikovaně symbolická. Skvělá práce!
Agentura: Ogilvy, Istanbul, Turecko
Executive Creative Director: Selim Ünlüsoy
Creative Directors: Bahadırhan Pekşen, Önder Bayraktar
Copywriter: Eren Altuniş
Art Director: Mehmet Demirel
Account Manager: İhya Selim
Ilustrátor: Emek Kalfa
Jednotlivé reklamy můžete vidět v plném rozlišení poté, co na ně kliknete.
Zdroj: AOTW