Kanadský obchod s potravinami bojuje proti rakovině prsu se svými melouny
V Čechách upozorňuje na nutnost samovyšetření v rámci prevence proti rakovině například organizace Loono s jejich hashtagem #prsakoule, hru na dvojsmysly ale umí i v Kanadě. Tamní obchod s potravinami Nesters Market vytáhl do boje s melouny a ptá se: „Už jste zkontrolovaly ty vaše?"
V rámci svých 11 obchodů v provinciích Britská Kolumbie a Alberta umístil Nesters Market tuto otázku na terčíky připevněné na cukrové a ananasové melouny.
Jedná se o kampaň vytvořenou agenturou Rethink pro Kanadskou nadaci pro boj s rakovinou prsu (Canadian Breast Cancer Foundation), která tento týden vyhlásila jako ten ideální pro samovyšetření. To je důležité obzvláště u mladších žen pod 40 let, které na vyšetření mamografem nechodí. Vylepšené melouny budou tento fakt připomínat v obchodech v sekci zeleniny a ovoce až do soboty.
Zdroje: Adweek, Don'tForgetToCheck