KDU-ČSL v rámci kampaně propaguje společnost Meopta
Ilustrační obrázek, zdroj: kdu-csl.cz |
KDU-ČSL navázala v tuzemsku zatím neviděnou spolupráci se soukromou společností. Vzájemně se propagují v časopise Myslivost, kde KDU-ČSL zajistila propagační prostor, Meopta jej využila pro otisknutí slevových kuponů na svá zařízení, které mohou využít potenciální voliči. Inzerce se objevila i na stranické internetové prezentaci. Informaci přinesly Hospodářské noviny.
Na stránkách KDU-ČSL se doslova píše: "Že KDU-ČSL míří správným směrem a slova o podpoře českých výrobků a firem nejsou planými předvolebními sliby, nýbrž jsou podložena praktickými kroky, dokládá další iniciativa, preferující tradičního a vysoce kvalitního českého výrobce optiky – přerovskou firmu Meopta, jež se nejen na českém, ale i světovém trhu úspěšně prosazuje nepřetržitě již od roku 1933."
"Spojení komerčního a politického marketingu je u nás zatím nevídaným jevem," okomentoval pro MJ Petr Kalouš, zabývající se psychologií reklamy. "Nepovažoval bych to za neetické, otázka však je, jak podobná 'aféra' zapůsobí na konzervativní a často zásadové lidovecké voliče. Uvěřit, že politická strana propaguje společnost pouze v rámci kampaně a nejsou v tom žádné další zájmy, to je v českém prostředí opravdu těžké."
Kalouš dále přiznává, že osobně nevidí rozdíl mezi slevovým kuponem a oranžovou růží, balónkem nebo gulášem. "Možná ještě budeme překvapeni, až si KDU-ČSL nakloní výrazné procento ze zhruba osmdesáti tisíc aktivních myslivců."
zdroj: kdu-csl.cz