Kniha od Grady radí, jak na nejnovější metody a techniky marketingového výzkumu
Chybí vám na trhu přehledná a srozumitelná publikace o současných metodách a technikách marketingového výzkumu? Nakladatelství Grada právě takovou vydalo. Knihu nazvanou Moderní metody a techniky marketingového výzkumu zpracovala trojice autorů – Roman Kozel, Lenka Mynářová a Hana Svobodová.
Publikace přináší tipy a rady, jak využít moderní metody marketingového výzkumu přímo v praxi. Čtenáři zde mají k dispozici různé případové studie a řadu konkrétních příkladů. Zároveň se seznámí i s metodikami, které se uplatňují při marketingovém výzkumu. Mimo jiného se také dozvědí cenné informace o kvantitativním a kvalitativním výzkumu nebo o aplikacích a samotné organizaci výzkumu.
Všichni tři autoři mají v oblasti marketingu bohaté zkušenosti. Se čtenáři se dělí o své rady a postřehy, které získali během dlouholeté praxe.