Konečně! Firemní účty na Instagramu budou moci nastavovat s předstihem publikování příspěvků
Nastavování příspěvků dopředu skutečně jako profesionál zaměřující se na sociální média oceníte. Na Facebooku to jde dlouhá léta a i v začátcích facebookových stránek šlo tento úkol splnit alespoň s nástroji třetích stran, jako jsou HubSpot, Hootsuite nebo Buffer. Neplatilo to ovšem pro Instagram. Nyní se naštěstí situace mění k lepšímu.
Dle vyjádření Instagramu budou po aktuální úpravě API firemní účty (byznys profily) jednoduše moci:
-
- Nastavovat dopředu publikování příspěvků
- Sledovat příspěvky, v kterých byl jejich účet označen nebo ottagován
- Sledovat další firemní účty
Již v minulosti byl přidán například nástroj pro snadnější moderaci komentářů, v létě byla pro firemní účty vylepšená i analytika. Toto byl ovšem jeden ze základních prvků, který chyběl a znepříjemňoval social media manažerům život.
Níže můžete vidět ukázku plánování příspěvků v nástroji Hootsuite. Právě ten se na vývoji této funkce podílel a již nyní ji nabízí.
Zdroj: Instagram Blog
CEO Hootsuite, Ryan Holmes, uvedl:
„Nastavování času publikace obsahu na Instagramu bylo pro našich 16 milionů zákazníků požadavkem číslo 1. Nyní mohou spravovat jednoduše a bezpečně velké objemy obsahu i s více členy týmu a u více instagramových účtů. Hootsuite oceňuje partnerství s Instagramem, které toto umožňuje."
A ocení to jistě i minimálně 25 milionů firemních účtů na Instagramu, právě tolik jich bylo dle Instagramu loni v létě. Tato funkce je totiž základem pro efektivní správu sociálních médií a je vlastně nepochopitelné, že dosud na Instagramu chyběla. Její nastavení by nemělo být pouze doménou Hootsuite, úpravu API jistě v co nejrychlejším čase využijí i další podobné nástroje. Pozitivní zprávou na závěr je to, že do budoucna by možnost plánování příspěvků prý nemusela připadnout jen exkluzivně firemním účtům.
Zdroj: Instagram Blog
Kam dál?
Zjistěte, co funguje na Instagramu a s čím uspějete v roce 2018.