Decathlon napomohl v Belgii zdravým novoročním předsevzetím

31. 1. 2018 | Petr Michl
Také jste si dali pro letošní rok předsevzetí začít pravidelně cvičit? Belgická pobočka Decathlonu takovéto plány vychytrale povzbuzovala už „dárkovým papírem" rovnajícím se sportovnímu ručníku z mikrovlákna.

Dle belgické pobočky Decathlonu je mnohem lepší než přát do nového roku hodně zdraví rovnou darovat něco, co k němu může přispět. Prodejce sportovního zboží k tomu dává svým sortimentem mnoho příležitostí sám o sobě. Kampaň spojená s uplynulými Vánoci ovšem přišla s nabídkou, kterou pomohla rozšířit přání a výzvu k tomu dostat se do formy unikátním způsobem.

V rámci promo akce vymyšelené agenturou BBDO Belgium byly všechny dárky z Deacathlonu balené do speciálního papíru. Přesněji papír byl nahrazen látkou s vánočním motivem shodnou svým složením se sportovním ručníkem z mikrovlákna s názvem Nabaiji. Ta byla poté převázána "stuhou" využitelnou stejně jako posilovací elastické pásy Domyos.

Po dárcích z Decathlonu tak nezbyly haldy zmačkaného papíru na vyhození. Postrčení k zdravému novoročnímu předsevzetí mohli navíc nadělit třeba jen obalem libovolného dárku i ti, co si v obchodě koupili sportovní vybavení primárně pro sebe a sportovní ručník už mají. 





Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: