Decathlon napomohl v Belgii zdravým novoročním předsevzetím
Dle belgické pobočky Decathlonu je mnohem lepší než přát do nového roku hodně zdraví rovnou darovat něco, co k němu může přispět. Prodejce sportovního zboží k tomu dává svým sortimentem mnoho příležitostí sám o sobě. Kampaň spojená s uplynulými Vánoci ovšem přišla s nabídkou, kterou pomohla rozšířit přání a výzvu k tomu dostat se do formy unikátním způsobem.
V rámci promo akce vymyšelené agenturou BBDO Belgium byly všechny dárky z Deacathlonu balené do speciálního papíru. Přesněji papír byl nahrazen látkou s vánočním motivem shodnou svým složením se sportovním ručníkem z mikrovlákna s názvem Nabaiji. Ta byla poté převázána "stuhou" využitelnou stejně jako posilovací elastické pásy Domyos.
Po dárcích z Decathlonu tak nezbyly haldy zmačkaného papíru na vyhození. Postrčení k zdravému novoročnímu předsevzetí mohli navíc nadělit třeba jen obalem libovolného dárku i ti, co si v obchodě koupili sportovní vybavení primárně pro sebe a sportovní ručník už mají.