Konference Content marketing 2017: obsah už není král
Již 7. prosince 2017 se koná Content marketing 2017. Druhý ročník konference si klade za cíl zodpovědět hlavní otázky z oblasti obsahového marketingu a distribuce obsahu. A na své by si měli přijít nejen junioři, ale i marketéři s mnohaletými zkušenostmi z praxe.
Hlavním lákadlem je keynote speaker John Wilpers, který již přes 40 let praxí působí v médiích. Je ředitelem společnosti INNOVATION Media Consulting a jako konzultant aktuálně spolupracuje například s nejvýznamější mediální společností v Indii, televizní a rozhlasovou sítí v Peru, s Českou Unií Vydavatelů a s mediální B2B společností ve Washingtonu. Ve své přednášce s názvem Innovation in Magazine Media 2017-2018 se zaměří na analýzu současných inovačních trendů, především na využití messagingových aplikací, chatbotů a mobilních technologií. Také se bude věnovat cestám a strategiím monetizace obsahu s důrazem na ten distribuovaný v digitálním prostředí.
Organizátorka akce, Kateřina Borovanská na loňském ročníku konference
Zajímavou přednášku bude mít jistě i Martin Kavka z Corporate publishing, který zde píše a edituje texty firemních klientů skoro devět let. Jeho přednáška nese název Recyklujte obsah a zachraňte planetu. Během ní vás upozorní, že nové texty postupně zamořují prostor a přitom další toxický obsah přitom vůbec nemusí vznikat. Překrývá totiž původní vrstvu textů, kterou je možné opakovaně použít.
Tak trochu kacířskou prezentaci s názvem Konec monarchie – obsah už není král si přichystal Tomáš Jindříšek. Podle něj je dnes důležitý zásah, konverze a pochopení problému do hloubky. Mimo jiné vám představí případové studie pro Staropramen, Captain Candy a Sue Ryder.
Jan Binar z McCann Erickson Praha si připravil přednášku Co blázníte, vždyť jsou tady lidi. V ní chce poukázat na skutečnost, že žijeme v době absolutní transparentnosti i možnosti kdykoli, odkudkoli získat jakoukoli informaci. Zákazník má větší moc, než kdy před tím, a proto je nejvyšší čas najít způsob komunikace, který sami chtějí a ocení. „Máme k dispozici umělou inteligenci, výpočetní sílu, data i poznatky behaviorální vědy. A taky svůj rozum, představivost a intuici. Není proč, lidi dále trápit a vyrušovat. Pojďme být zábavní a nebo užiteční,” uvedl v popisu přednášky.
Mezi dalšími řečníky naleznete například Kateřinu Borovanskou z content marketingové agentury FREYA, Rudolfa Kvíze z Konektor Social, Jakuba Maříka z Follow Bubble a další.
Kdy: 7. prosince 2017, 8:30 – 16 h
Kde: budova Microsoftu, Vyskočilova 1561/4a, 140 00 Praha.
Kompletní program a vstupenky jsou k dispozici na webu konference Content marketing.