Konference New Media Inspiration bude inspirovat daty

7. 1. 2013 | Petr Michl
Jak poznat svoji cílovou skupinu a efektivně analyzovat data či jak kreativně využít sociální sítě pro marketingovou komunikaci? To je jen část z nosných témat 2. ročníku konference New Media Inspiration.

V sobotu 19. ledna se hlavní budova Filozofické fakulty Univerzity Karlovy už po druhé stane dějištěm celodenní odborné konference New Media Inspiration pořádaná nezávislou podnikatelskou sítí TUESDAY Business Network za podpory Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Je určená nejen akademickým pracovníkům, ale i studentům, zástupcům komerčního sektoru a vůbec všem lidem zajímajícím se o nová média a s nimi související témata. Program přednášek bude rozdělen na dva hlavní programové bloky, z nichž první se zaměří na problematiku dat, jejich sběr, vyhodnocování, analýzu a efektivní využití. Tématem druhého programového bloku bude inspirace. Jednotliví přednášející představí své úspěšné projekty a inspirativní příběhy z praxe.

 

Konferencí budou provádět zkušení řečníci: Petr Koubský, analytik a publicista, Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, a Josef Šlerka, vedoucí Studia nových médií na Filizofické fakultě Univerzity Karlovy.

Během dne se účastníkům konference představí řada řečníků, kteří mají několikaleté zkušenosti s novými médii, pracují s daty nebo stojí za zajímavými inspirativními projekty. Specialista na SEO Pavel Ungr (H1.cz) v přednášce Jak najít mezi daty správné lidi a správné odpovědi ukáže, jak je důležitá nejen znalost jejich cílové skupiny, ale také analýza klíčových slov. Jak reagovat v případě, když jsou lidé na Facebooku na vašeho klienta zlí, prozradí ve své přednášce Prvních 10 věcí, které musíte udělat, když máte problém na Facebooku Marek Prchal (Mediář.cz). O změně pohledu na sociálně-mediální kanály a jejich využití ve chvíli, kdy se jimi dodávané metriky mění na zdroje dat s dalšími zdroji a výstupy bude na téma Data-driven komunikace s gamifikačními prvky - nevyhnutelná budoucnost hovořit Pavel Hacker (BrandzFriendz). Další přednáška bude o v současné době často diskutovaném tématu - datové žurnalistice. Jan Cibulka (Datastory) ve své přednášce Datová žurnalistika na koleně na příkladech představí příběhy postavené na datech, které je možné zpracovat rychle, kvalitně a čtenářsky atraktivně.

Kompletní informace o konferenci najdete ZDE. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: