Krušovice rozjely novu kampaň!

19. 5. 2011 | bN
Linka komunikace je jasná: informovat o nové Desítce a Dvanáctce. Jak? Třeba pivním referendem!

Pivovar Krušovice rozjel svoji jnovou kampaň. Hlavní linka komunikace je jasná: Krušovice chtějí své zákazníky informovat o změnách, které krušovické pivo v nedávné době zaznamenalo. Pivovar pod vedením Tomáše Kosmáka v uplynulém roce přestal vařit krušovické Světlé a krušovický Ležák a za asistence původního sládka pivovaru Václava Klouba uvařil pořádnou krušovickou Desítku a Dvanáctku. Vedení podniku tak na chuti piva nešetřilo a začalo platit vyšší spotřební daň (ta se odvíjí od stupňovitosti piva). Došlo tak k návratu k původní krušovické receptuře.

Aby spotřebitelům svá nová piva představil a získal od nich potřebnou zpětnou vazbu, rozhodl se pivovar vyjet přímo za nimi do českých měst, městeček a obcí. Referendum bude probíhat po dobu 30 dní. Čtyři speciální týmy vybavené historickými auty a cisternami vyrazily na cestu 16. května. Ochutnávková trasa je naplánovaná po 300 českých městech a vesnicích až do 14. června. Pivaři mohou celkem ochutnat až 300 000 piv v ochutnávkových třetinkových kelímcích. Vhozením kelímku do hlasovacího zařízení mohou také vyjádřit svůj názor na chuť nové Desítky či Dvanáctky. Výsledky budou oznámeny v červenci prostřednictvím speciálního televizního spotu.

Pořádání Krušovického referenda provází marketingová kampaň, která odstartovala již 9. května. Jednou z jejích hlavních tváří je herec Leoš Noha. Ten se představí v reklamním spotu jako ostřílený český pivař nebo v on-line soutěži jako štamgast, který si nechává natočit virtuální pivo. Ve spotu vystupují také krušovičtí sládci Tomáš Kosmák a Václav Kloub a další zaměstnanci společnosti. Poprvé si v krušovické reklamě zahraje i samotný krušovický pivovar.

Na ochutnávku nových Krušovic budou dále zvát spoty v regionálních rádiích a pivařům se nové portfolio připomene i prostřednictvím bigboardů. U příležitosti referenda byly rovněž připraveny nové webové stránky. Na adrese www.KrusovickeReferendum.cz je umístěn kalendář a mapa akcí, aktuality a soutěž „Natoč si pořádné krušovické“, v níž lze vyhrát pivní servis s historickou cisternou, sud piva a další pivní ceny.

 

 

Štítky dokumentu: YouTube

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: