Lednice piva Molson se otevře pouze po zazpívání kanadské hymny
Kanaďané včera 1. července slavili narozeniny své země, tedy Den Kanady. A značka kanadského piva, Molson, se tento svátek rozhodla oslavit speciální, vlasteneckou lednicí. Žíznivci dostali vychlazené pivo jen pokud zazpívali zpaměti kanadskou hymnu.
Skvělý způsob jak spojit oslavu státu, vlastenectví a samotnou propagaci značky vymysleli v pivovaru Molson. Speciální lednice, umístěna na různých místech v Kanadě, totiž odměnila vychlazeným mokem pouze ty, kteří dokázali, že svou zemi opravdu milují. A mají dobrou paměť. Místo vhazování mincí totiž Kanaďané museli zazpívat celou svou hymnu, O Canada. Když se jim nepodařilo rozpomenout na text, zůstali jednoduše o žízni.
Není pochyb, že pivo je slušná motivace, proč zapátrat v paměti a dostat ze sebe pěvecký výkon. A jak jde vidět na videu, Kanaďané do svého výstupu dávali doslova všechno. Mnozí dokonce smekli pokrývku hlavi a chytli se za srdce, někteří si zazpívali společně. To je rozhodně příjemné připomenutí národní hrdosti a navíc s odměnou v podobě láhve vychlazeného piva Molson.
Zmíněná lednice ale není jen tak ledajaká. Už zhruba rok cestuje po různých evropských městech. Vychutnat si její obsah však mohou pouze nefalšovaní občané Kanady. Jak? Přiložením svého cestovního pasu. Z něj pak lednice dokázala vyčíst, jedná-li se o Kanaďana, nebo ne. V případě úspěchu se opět otevřela a nabídla šťastným krajanům kousek domova, tedy domácího piva. A podle serveru Adweek se tento počin stal dokonce druhou nejsledovanější reklamou na internetu v rámci Kanady.
Na svých cestách se jedna z lednic dokonce vydala až do tropického pralesa v Indonésii. Dva mladíci totiž chtěli potěšit svého kamaráda, hrdého příslušníka Kanady a hokejového fanouška, který se do pralesa přestěhoval. S pomocí Molson mu proto dovezli jednu lednici piva až do jeho chatky a dokonce nainstalovali satelit, aby se mohl koukat na olympijské hry. Molson prostě udělá cokoliv, aby svým krajanům přiblížil jejich domov, ať už jsou kdekoliv.
Oceňujeme hravé využití automatů a zároveň hru na vlastenectví, které je minimálně v Kanadě velmi silné. Schválně, myslíte že byste dokázali zazpívat celou naši hymnu zpaměti?
Zdroj: Adweek