Levi´s přichází s kampaní “Go Forth”
Společnost Levi´s rozjíždí svou první celsvětovou kampaň, hlásá mladický optimismus a energii. První část kampaně začne v srpnu a bude zahrnovat i digitální program, jenž bude povzbuzovat zákazníky k zajímání se o globální problémy.
Tímto programem ale nic nekončí, zapojena bude i televize, kino, tisk nebo třeba outdoorové aktivity, a to napříč 24 státy po několika kontinentech. Již v předchozí kampani se Levi´s zaměřil na globální problém - nedostatek pitné vody, teď v nastoleném trendu pokračuje.
Robert Handsen, ředitel společnosti Levi´s řekl: "Mladický optimismus a energie jsou podstatou naší DNA a proto společným tématem pro lidi po celém světě. Go Forth (Jít vpřed) je více než jen marketingový slogan. Je to také výzva, protože teď více než kdy dříve, potřebuje svět lidi s duší průkopníků, kteří stále věří, že všechno je možné. Pro dnešní mládí, optimismus je síla."
Zdroj: marketingweek.co.uk