Líbejte se s Axe pro mír

29. 8. 2014 | Irena Šovčíková
Může jediný polibek přinést mír? Podle Axe ano. Čtyři crowdsourcovaná videa ukazují čtyři příběhy, které naznačují, že lepší než spolu bojovat je políbit se.

Může jediný polibek přinést mír? Podle pánské kosmetiky Axe ano. Čtyři crowdsourcovaná videa ukazují čtyři příběhy, které naznačují, že lepší než spolu bojovat je políbit se.

Axe už na začátku roku zabodoval s reklamním spotem pro Super Bowl, Call To Arms. Ten v několika rovinách ukazoval, co by se stalo, kdybychom se místo věčného válčení měli rádi. Tím začal pomalý přerod z namachrované značky pro kluky, kteří chtějí sbalit co nejvíce koček na značku kosmetiky pro dospělé muže. Ústředním motivem tak už nejsou sexy ženy, ale mír. I proto kampaň probíhá ve spolupráci s organizací Peace One Day.

Nyní ale, v rámci zvýšení povědomí o Dni pro mír, který je 21.září, spustili další část kampaňe. Ta se skládá ze čtyř videí, jež vznikly díky crowdsourcingové platformě Tongal. První, pravděpodobně nejpovedenější, video Cycles ukazuje mladého chlapce, který se zamotává do kruhu násilí. Doma na něj křičí otec, ve škole svou frustraci vybíjí on sám šikanou slabšího spolužáka. Cyklus prolomí až náhodná dívka, která chlapci vtiskne lehký polibek. A on si uvědomí, že všechno nemusí být tak zlé, jak se zdá. Zkrátka stačí taková drobnost jako je pusa a řetěz zloby se dokáže přerušit.

Další videa ukazují mladé muže a dívku, jak na ulici nadšeně rozdávali polibky neznámým lidem nebo líbající happening přímo na ulici. Jak říká jeden z režisérů, mír nemusí být jen něco velkého, stačí když se po malých kouscích dostane do našich životů.

Lidé se do kampaně mohou zapojit pomocí sociálních sítí. Stačí se vyfotit při polibku s partnerem, partnerkou nebo kamarády a fotky nasdílet na Facebook, Twitter nebo Instagram s hashtagem #kissforpeace. Všechny příspěvky se pak zobrazují v galerii na stránce axepeace.com. Někteří fanoušci dokonce místo partnera zvolili jako objekt k líbání jeden z produktů propagované řady Axe Peace. Inu, polibek jako polibek...Některé z fotek se navíc ukázaly na speciálním billboardu, přímo uprostřed Times Square. Axe dokonce splnilo sen nevěstě, která poslala svůj svatební polibek. Protože je její manžel voják, nikdy neměli šanci vyjet na své líbánky. Axe jim proto nadělilo pozdní líbánky přímo na Times Square.



Zdroj: MarketingLand

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: