LinkedIn otevírá svou blogovací platformu všem
LinkedIn otevírá svou blogovou platformu široké veřejnosti. Tento krok je de facto dalším naplněním ambice lákat uživatele k pravidelné návštěvě sociální sítě pro profesionály skrze poskytování kvalitního obsahu. První aktivitou v této oblasti bylo vytření tzv. Influencer Programu. V něm bylo nejdříve 150 lídrů, včetně takových osobností, jakými jsou Richard Branson či Bill Gates. Nyní tento program čítá na 500 vybraných osobností.
Novinka bere obsahu až elitářskou exkluzivitu. Ryan Polansky, vedoucí obsahových produktů pro LinkedIn, nicméně objasnil pro Techrunch, že k tomu má dobré důvody: „Jedním z našich největších strategických cílů je stát se publikační platformou pro profesionály... Děláme to, protože chceme, aby byl LinkedIn místem, kde se jeho uživatelé mohou stát více produktivními a úspěšnějšími profesionály – ne jen místem pro hledání práce nebo hledání jiné osoby."
Platforma pro blogování bude skutečně otevřená všem. Rollout je nicméně postupný. Nejprve tak bude nová možnost dostupná 25 tisícům anglicky mluvících uživatelů, celosvětový dosah je plánován až za několik měsíců. Další z mnoha snah, jak udělat z LinkedIn opravdové sociální médium, může přinést největší výhodu paradoxně v oblasti, kterou LinkedIn již změnil – tedy v náboru zaměstnanců. Prohledávání účtů na LinkedIn je standardním postupem všech HR manažerů. Lidé, kteří budou mít u svého účtu blogové příspěvky související s jejich oborem, budou mít rozhodně velké plus.
Doteď mohli lidé upozorňovat na svou odbornost linkováním zajímavého obsahu, vkládáním fotografií nebo psaním komentářů formou příspěvků. Toto vše se nicméně ztrácí po pár dnech nadobro v news feedu. Možnost mít blog permanentně svázaný se svým účtem tak dělá z LinkedIn velice atraktivní platformu – ideální i pro mnoho marketingových profesionálů na volné noze.