L’Oréal a Essie instalují na letištích automatizované kiosky nabízející nový lak na nehty
Sbalit se a dopravit na letiště nejsou nikdy činnosti prosté stresu. Pokud jste žena a k tomu se musíte starat třeba i o obsah zavazadel svých dětí, je to ještě náročnější. Není pak divu, že mnoho žen si nestihne před dovolenou například upravit nehty přesně tak, jak by chtěly. L’Oréal a Essie právě pro ně instalují na letištích samoobslužné kiosky nabízející nový lak na nehty.
Tyto kiosky fungují ve své podstatě jako automaty na cukrovinky. Přijdete, zvolíte preferovanou variantu, vhodíte peníze, vložíte do automatu ruku a čekáte. Tentokrát ovšem ne na pád čokoládové tyčinky, ale na svůj nový lak na nehty. Kiosek disponuje jednoduchým interaktivním designem ovládaným přes digitální obrazovku. Nabízí 48 odstínů laku a 8 specializovaných "uměleckých laků" s různými vzory.
Vše funguje pravděpodobně velice dobře, protože zpětná vazba v sociálních médiích je velmi pozitivní. Zákaznice uploadují fotografie a vyjadřují své příjemné překvapení. Některé z nich můžete najít pod oficiálním hastagem #essietogo. K vřelému přijetí může přispívat i to, že laky jsou na úrovni běžných maloobchodních cen, což člověk ocení zejména na letišti, kde jsou ceny služeb zpravidla předražené.
#essietogo This is literally the greatest thing I have seen all year. @essie you rock. pic.twitter.com/H82IG0D1Oj
— Alley (@thealleycat1122) October 3, 2014
„Povaha retailu se neustále vyvíjí a s ní i cesty, jak se spojit se zákazníkem. Ve světě definovaném nedostatkem času je důležité najít nové způsoby, jak oslovit zákazníka ve spěchu," uvedl Sam Cheow, viceprezident pro trendy a inovace v L’Oréal. Tyto butiky umožňují udržet stávající zákazníky a posílit jejich vztah ke značce, zároveň ale dokážou přilákat nové zákazníky na netradičních místech. Na letištích se sice prodává luxusní kosmetika a parfémy v bezcelních obchodech, ale salóny krásy zde obvykle nenajdete.
Kiosky byly prvně instalovány na 4 amerických letištích, během podzimu jich má přibýt dalších 12.
Zdroj: DigiDay