Lyft vynechává na billboardech v New Yorku písmeno L. Obyvatelé Brooklynu to oceňují
Od dubna bude část newyorkského Brooklynu v pěkné šlamastice. Její páteřní trasu metra L čeká rekonstrukce — na celých 15 měsíců! Reakce alternativy taxi služby Lyft je až dojemně empatická. Obsypala budoucí postižené oblasti billboardy, na jejichž nápisech chybí písmeno L.
Dopravní uzavírky nikoho nepotěší, o odstávkách ve veřejné hromadné dopravě ani nemluvě. Upřímně tedy druhá varianta má ty, co jásají: taxislužby a služby zprostředkovávající individuální osobní dopravu. Přesně do této kategorie patří Lyft, v USA nejvýraznější soupeř Uberu. V této pro mnohé nelehké situaci ale dokázal své nadšení skrýt a místo toho ukázal soucit.
Interně vytvořená kampaň „Something's Missing" vyjadřuje empatii s pomocí billboardů, kterým chybí písmeno L. Na růžových plátnech si tak lze přečíst nápisy plné podpory jako:
„Stay ca m. We wi get through this together"
(„Zůstaňte v k idu. Spo u to z v ádneme")
Zdroj: AdAge
„Long Live Brooklyn"
(„Ať žije Brook yn")
Zdroj: AdAge
Se sloganem „It's never to ear y to p an" („Nikdy není dost brzy p ánovat") se pak Lyft odrazil více produktově k nabídnutí řešení a své microsite yftpan.com.
Zdroj: AdAge
To je patrné i ze sub-claimu v levém dolním rohu na každém billboardu, kde stojí: „What's the p an. yftpan.com." Plánovat Lyft můžete totiž už s předstihem. A dostupné jsou i jiné možnosti než přivolat si řidiče s vozem. Lyft nedávno koupil službu pro sdílení kol Citi Bike a chce její kapacitu v New Yorku ztrojnásobit, stejně jako zavést možnost dlouhodobého předplatného, kdy Newyorčané budou moci využít za 169 dolarů 30 jízd na kole během 30 dnů.
Zdroj: AdAge
„ ocation, ocation, ocation," zní slogan z dalšího billboardu. Když doplníte L, vyjde vám mantra, která neplatí jenom pro hodnotu nemovitostí, ale také pro outdoor reklamu. Lyft navíc svou kampaní připomíná, že se skvělým nápadem může vše fungovat ještě mnohem lépe.