Lyft vynechává na billboardech v New Yorku písmeno L. Obyvatelé Brooklynu to oceňují

11. 12. 2018 | Petr Michl
V Brooklynu čeká obyvatele dlouhodobá výluka metra L. Alternativa taxi služby Lyft reaguje geniální kampaní plnou humoru a soucitu zároveň. Budoucí postižené oblasti prošpikovala billboardy, u kterých chybí písmeno L.

Od dubna bude část newyorkského Brooklynu v pěkné šlamastice. Její páteřní trasu metra L čeká rekonstrukce — na celých 15 měsíců! Reakce alternativy taxi služby Lyft je až dojemně empatická. Obsypala budoucí postižené oblasti billboardy, na jejichž nápisech chybí písmeno L.

Dopravní uzavírky nikoho nepotěší, o odstávkách ve veřejné hromadné dopravě ani nemluvě. Upřímně tedy druhá varianta má ty, co jásají: taxislužby a služby zprostředkovávající individuální osobní dopravu. Přesně do této kategorie patří Lyft, v USA nejvýraznější soupeř Uberu. V této pro mnohé nelehké situaci ale dokázal své nadšení skrýt a místo toho ukázal soucit.

Interně vytvořená kampaň „Something's Missing" vyjadřuje empatii s pomocí billboardů, kterým chybí písmeno L. Na růžových plátnech si tak lze přečíst nápisy plné podpory jako:

Stay ca m. We wi  get through this together"
(„Zůstaňte v k idu. Spo u to z v ádneme")


Zdroj: AdAge

Long Live Brooklyn"
(„Ať žije Brook yn")


Zdroj: AdAge

Se sloganem „It's never to ear y to p an" („Nikdy není dost brzy p ánovat") se pak Lyft odrazil více produktově k nabídnutí řešení a své microsite yftpan.com.


Zdroj: AdAge

To je patrné i ze sub-claimu v levém dolním rohu na každém billboardu, kde stojí: „What's the p an. yftpan.com." Plánovat Lyft můžete totiž už s předstihem. A dostupné jsou i jiné možnosti než přivolat si řidiče s vozem. Lyft nedávno koupil službu pro sdílení kol Citi Bike a chce její kapacitu v New Yorku ztrojnásobit, stejně jako zavést možnost dlouhodobého předplatného, kdy Newyorčané budou moci využít za 169 dolarů 30 jízd na kole během 30 dnů.


Zdroj: AdAge

ocation, ocation, ocation," zní slogan z dalšího billboardu. Když doplníte L, vyjde vám mantra, která neplatí jenom pro hodnotu nemovitostí, ale také pro outdoor reklamu. Lyft navíc svou kampaní připomíná, že se skvělým nápadem může vše fungovat ještě mnohem lépe.  

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: