Marketérem roku je Tomáš Lipták z Rodinného pivovaru Bernard
Symboly soutěže Markertér roku - křišťáloví delfíni z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Foto Luboš Josef Marek, BOHEMIA WERBUNG
Česká marketingová společnost vyhlásila oficiální výsledky 16. ročníku soutěže Marketér roku 2020. Pro vítěze byly připraveny sošky křišťálových delfínů z českého skla v čele s Velkým modrým delfínem v působivém designu z dílny uměleckého skláře Vladimíra Zubričana. Na oceněné i nominované čekaly kromě diplomů i mnohé věcné dary od sponzorů a partnerů soutěže. Kromě hlavních cen udělila hodnotitelská komise i několik zvláštních ocenění za mimořádné aktivity a úspěšné inovativní marketingové projekty, stejně tak vybralo k ocenění svoje kandidáty i prezidium ČMS. Čestnou marketérkou se stala a do pomyslné „síně slávy“ byla uvedena Jitka Vysekalová, zakladatelka České marketingové společnosti i soutěže MARKETÉR ROKU.
Hlavní cena Velký modrý delfín
Tomáš Lipták - Rodinný pivovar Bernard
za nápadité aplikování dlouhodobé kampaně na pandemickou situaci „Svět se zbláznil, držme se", které upřednostnilo celospolečenský dopad před konkrétními komerčními cíli
Zlatý delfín
Tomáš Hejkal - Stock Plzeň-Božkov
za revitalizaci tradiční české značky prostřednictvím nové komunikační platformy včetně zavedení nových produktů
Růžový delfín
Radka Turková - České dráhy
za kreativní zaměření marketingové komunikace na změnu vnímání značky a minimalizaci následků pandemie
Zelený delfín
Tomáš Vican - Vinná galerie
za inovativní využití projektu Víno pro propagaci produktu, průmyslového odvětví jako celku i posílení regionálního cestovního ruchu
Ceny prezidia ČMS - Duhoví delfíni
Jitka Fürst – gusty
za komplexní marketingovou strategii uvedení nového produktu na trh
Robert Chmelař - Bohemia Energy
za repositioning značky a posílení image značky díky komunikačnímu konceptu "Nic na Vás nehrajeme"
Miroslav Hanák - Authentica
za podporu start-upů komplexní marketingovou koncepcí včetně POP/POS s přesahem do logistiky a zahraniční expanze
Hana Klímová a tým komunikace ČEPS
za vytvoření nového konceptu vizuální komunikace, posilujícího pozitivní vnímání značky
Helena Kohoutová - Helas - podnikatelská e-platforma
za vytvoření podnikatelské e-platformy pro spolupráci českých firem se společným mottem "Budujeme hrdé Česko"
Hana Kubánková - Zdravotnická záchranná služba HMP
za kvalitní náborovou kampaň "Zachraňuj v Praze" s následnou tematicky navazující komunikací
Lenka Mastešová - HP Tronic (Datart)
za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky
Josef Zajíček - Bohematic
za úspěšnou marketingovou koncepci start-upu v tradičním českém oboru s využitím špičkového designu.
Malí delfíni
Denisa Janatová - DevLab Smitio
za inovativní a dobře zacílenou nabídku služeb a komunikace v oblasti recruitmentu
David Jareš - Dita výrobní družstvo invalidů
za komplexní řešení propagace, zaměřené na segmentaci cílových skupin a navazující community management
Shukhrat Saidov - Silon Planá
za specifická řešení v oblasti posilování image značky
Čestná uznání za úspěšnou nominaci
- Adam Bórik, Ivan Kloc - BuyiPhone
- Martina Horká - dm drogerie markt
- Jan Kodada - Gebrüder Weiss
- Martin Komora - Internet Mall (MALL.CZ)
- Vladimíra Popelářová – Krahulík
Mladý delfín
Letos byla už podeváté v rámci soutěže Marketér roku vyhlášena kategorie pro studenty vysokých škol - studentská cena Mladý delfín, tentokrát na téma Jak úspěšně komunikovat aktuální téma omezení šíření koronaviru v Česku:
1. místo Marina Hanková a kolektiv
2. místo Diana Filadelfiová a kolektiv
3. místo Klaudia Jakubičková a kolektiv
diplomy:
- Natália Slováčková a kolektiv
- Michal Vartiak a kolektiv
- Kristina Rossmanitová a kolektiv
- Jakub Varannay a kolektiv
- Ludmila Filipová