Marketing na hraně

20. 3. 2014 | PM

I marketéři se pohybují na hraně zákona. A často to přitom ani neví. Tvorba grafických materiálů a videí, rozesílání hromadných e-mailů, psaní textů na webové stránky či sdílení obsahu na sociálních sítích. V každé z těchto oblastí se můžete snadno dostat na hranu zákona, etiky nebo (ne)psaných pravidel. Jak přebírat veřejně dostupný obsah na vaše webové stránky a jak postupovat zjistíte-li, že někdo zkopíroval ten váš? Co můžete sdílet na Facebooku a kdy a jak uvádět zdroj? Je rozesílka průzkumu také spam?

Na to vše se bude snažit odpovědět setkání Marketing na hraně, kterou pořádá enforum. Proběhne v úterý 25.3 od 18 hodin v HUBu.

První část bude formou krátkých přednášek, velký prostor bude věnován panelové diskuzi. Mezi pozvanými odborníky bude výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), Kateřina Hrubešová, CEO společnosti Acomware, Jan Penkala, content marketér Roman Hřebecký a šéfka velké fotobanky pro Česko a Slovensko Profimedia, Gita Harkness. Moderátorem pak bude Michal Andera.

Večer se bude točit kolem několika základních okruhů témat:

  • sociální sítě (Jak správně citovat články na sociálních sítí? Jaké fotky a loga lze použít na sociálních sítí? Využití fotek vyhledaných na Googlu, je možné tyto fotky použít do postů na stránce společnosti? Co říká zákon/pravidla a jaká je praxe? Při postování odkazů na články na externích médiích je nutné/vhodné uvádět autora již v samotném postu? Můžu jako značka sdílet cizí autorské dílo, např. infografiku? Jak je to s použitím hudby do videí, např. na youtube (blokování).)

  • e-mailing vs. spam (K jakým účelům je vhodné použít placené databáze kontaktů a k jakým naopak ne? Kdy máme právo odeslat newsletter (např. vyplněním formuláře na webu, dávám souhlas k použití kontaktu k marketingovým účelům, musím mít někde uvedené specifické podmínky)? Je nějak definováno, jakým způsobem musím mít odběratelé newsletteru možnost se odhlásit? Jak sestavit newsletter tak, aby byl skutečně efektivní? Je oslovování s nabídkou přes např. LinkedIn také spam? Za jakých podmínek máme právo shromažďovat osobní data? Je hromadný e-mail s žádostí o vyplnění dotazníku spam, pokud neobsahuje nabídku služeb či produktů?)

  • fotky z fotobank (Jaké jsou podmínky použití fotek z fotobank? Kdy a jaké nám hrozí sankce při nedodržení daných podmínek? Kontrolují fotobanky správné využití zakoupených fotek?  ...)

Naučte se, jak se vyhnout při své práci problémům. Marketing může být na hraně, její překročení je ale někdy velmi nákladné. Zjistěte proto, kde se hranice legality nachází.

Kdy: v úterý 25.3 od 18 hodin

Kde: HUB, Praha

Prohlédněte si kompletní program a registrujte se ZDE

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: