Marketingová agentura Dorland slaví 20. narozeniny
- Jak zlepšit efektivitu prodeje?
- Jak komunikovat se zákazníky?
- Jak vycházet vstříc klientům?
- Jak zpracovat funkční strategii?
Agentura Dorland působí na českém trhu od roku 1991, jako jedna z prvních fullservisových agentur. Krom dlouholetého působení na českém trhu patří Dorland také mezi zakládající členy Asociace komunikačních agentur. Mezi největší současné klienty patrří v současné době CPI Hotels, Golf Resort Konopiště, Henkel, Herlitz, Miele, Ryba domácí, Tempus Libri, Ústecký kraj a další.
Dvacetileté jubileum oslaví agentura také účastí na realizaci prestižních projektů, např. sportovních akcí, jako jsou Int Veteran Rallye, All Stars Sports Golf či další golfové turnaje. K unikátním projektům, které agentura realizuje u příležitosti svého 20-tého výročí, bude patřit květnový UNIQUE UNIQUE pop-up butique, v němž se propojí svět módy návrhářky Šárky Šiškové s designem a profesionálními službami exkluzivních partnerů, jako je EXX, Hästens, Lexus, Miele, Česká spořitelna, Kempinski Hybernská Prague atd. Součástí oslav bude rovněž podíl na vybraných charitativních projektech.