Mobilní Facebook prošel redesignem

14. 5. 2012 | MIP
Větší náhledy fotografií v mobilním Facebooku mají navýšit strávený čas uživatelů na stránce.

Důraz na co nejlepší uchopení mobilního Facebooku je zřejmý de facto z každého kroku současného krále sociálních sítí v posledních měsících. Posunem dopředu, který můžou ocenit uživatelé okamžitě, je nová Facebooková mobilní stránka pro iOS a Android, která zobrazuje třikrát větší fotografie. Minulý vzhled poskytoval pouze malinkaté náhledy fotografií, z kterých nemuselo být na malém displeji ani jasné, co je na nich zobrazeno. Při nové podobě nebude tak často nutné fotografie rozklikávat, aby se to uživatelé dozvěděli. Ukázky „před a po“ si prohlédněte na následujících obrázcích.

 

Vizuální potrava pro oči uživatelů je důležitá, základní převážně textová verze mobilního Facebooku totiž vede samozřejmě spíše k rychlému prohlédnutí, co je nového, a opuštění. Nové vjemy by měly napomoci „sociálně zasíťované seance“ prodloužit a zvýšit jejich frekvenci. A přesně to Facebook v mobilním prostředí, kde nedokáže tak efektivně zobrazovat reklamy, potřebuje. Větší fotky by měly sloužit jako lákavější okno do života našich přátel.

 

Lepší zážitek v news feedu i na displejích smartphonů má přinést i další změna v podobě sloučení tlačítek pro like a komentář do jednoho, takže jsou dostupné na jedno kliknutí bez nutností posunu přes tlačítko „+“.

 

Na závěr je potřeba podotknout, že uvedení změn v mobilním Facebooku se podařilo doslova několik hodin poté, co Google+ oznámil novou aplikaci pro iOS, která klade důraz na vizuální zpracování a intuitivnost používání. Její představení si prohlédněte výše ve videu.

 

Zdroje: www.techcrunch.com, www.mashable.com
 


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: