Může marketing víc vydělávat? Může!

25. 3. 2013 | PM
„Milujte je a množte je!“ tak zní podtitul konference Marketingového Institutu, Data pro Byznys. Stejně jako u dětí, ale platí, že zvětšovat jejich počet nemá smysl, pokud nevíte co s nimi. Pochopte lépe vaše firemní data a zlepšete své podnikání.

Klub Marketingového Institutu připravuje netradičně pojatou konferenci Data PRO byznys, zaměřenou na využití dat v obchodě a v marketingu.  Proběhne již 10. dubna v Praze a bude odpovídat především na otázku, jak můžeme s využíváním dat lépe poznat a oslovit zákazníka a zvýšit firemní zisky.

Žádná nuda, ale hlavně praxe a případovky!

Konference nese podtitul Milujte je a množte je! a profesionálové v obchodě a v marketingu se na ní zábavným a přitažlivým způsobem dovědí,  jak a k čemu jim mohou pomáhat data a vůbec informace, které mají ve firmě k dispozici. Data v byznysu totiž správně a efektivně využívá málokdo, a informací o tom, jak s nimi lze efektivně pracovat tak, aby byl spokojený jak obchodník, tak i klient, je stále nedostatek.


Přednášející nepředstoupí před účastníky se suchými přednáškami, ale předvedou jim zajímavé případové studie a proberou spoustu nových pohledů na problematiku dat v byznysu a neotřelých nápadů na toto téma. Každý blok bude vždy uveden garantem, který navodí téma, a následovat bude celá řada dalších příspěvků. Samozřejmostí je i diskuze, ve které budou mít prostor i sami účastníci a ve které může přímo na místě vzniknout řada inspirativních myšlenek.

O čem se bude mluvit?

První blok se zaměří na téma Data a zákazníci - Co a kde se o nich dozvíme a co z toho můžeme mít? Jeho průvodcem a garantem bude společně s Otou Novotným z FIS VŠE Tomáš Poucha z Klubu Marketingového institutu, který konstatuje: „O zákaznících je dobré toho vědět co možná nejvíce, alespoň se to říká... Podíváme se tedy na to, co všechno o nich můžeme zjistit, kde informace získat a co to vlastně může přinést." Dále k tomuto tématu vystoupí  také Petr Ptáčník z České spořitelny, Pavel Šiška a Jiří Slabý ze společnosti IBM.

Druhý blok je  nazvaný Data ve firmě - Jak s nimi efektivně a bezbolestně pracovat? Jeho průvodce a garant Václav Lorenc z Pricewise nám pomůže zorientovat se v informacích, které ve firmě máme i nemáme k dispozici. „Dat je všude spousta, ale může být těžké se v nich vyznat – mohou být nekvalitní nebo jich může být málo," říká Václav Lorenc. Teoreticky a zejména pak na konkrétních případových studiích se seznámíme s možnostmi, jak s daty

nakládat v situaci, kdy jsou nedostatečná, žádná nebo když si nejsme jisti jejich kvalitou. Svoje příspěvky přednesou i Vladimír Kyjonka ze SAS, Lukáš Čech z Etnetery a Petr Viktora, Irena Pažitná a Pavel Špryňar z Deloitte.

Ve třetím bloku, zaměřeném na data a marketing, si položíme otázku: Jak konkrétně může marketing využívat data, aby firma více vydělávala? Průvodce a garant bloku, Michal Štádler z firmy IRMS, nám ukáže konkrétní cesty, možnosti a strategie, jak data využívat v marketingu i v celé firmě. „Řada společností si uvědomuje, že by měly plnit přání zákazníků, málokdo však ví, jak na to – a ještě méně z nich to skutečně dělá," podotýká Michal Štádler.  Vyslechneme si spoustu námětů, co využívání dat přinese a kolik to konkrétně vydělá. Argumenty, proč data používat, předloží také Jindřich Hegmon z Datecu, Ondřej Sedloň z Air Bank a Jakub Šůla z firmy Pompo.

Čtvrtý blok, nazvaný Data a marketéři, začne v 18 hodin a bude zároveň pravidelným setkáním Klubu MKTI. Bude se exkluzivně mluvit o výsledcích výzkumu společnosti Millward Brown, která zkoumá aktuální situaci ve využívání dat v českém marketingu– jak je to u nás, jaká data se sledují a jak se s nimi pracuje, a jestli jsou marketéři, kteří data využívají, úspěšnější než ostatní. Součástí bloku bude i velká panelová diskuze.

Políbený, nepolíbený – každý si tu najde svoje!

Konference je určena širokému spektru účastníků. Organizátoři myslí na všechny zájemce:  na ty, kteří jsou daty NEPOLÍBENÍ (lidé, kteří data nesnášejí, protože se jim zdají divná, ale něco jim říká, že jednou je nejspíš asi budou potřebovat), na ty, kdo s daty FLIRTUJÍ (data se jich přímo netýkají, denně s nimi nepracují, přesto jim chtějí porozumět a maximálně je využít), na MILOVNÍKY dat (data chápou se vším, co k nim patří, a často je ve své práci používají), i na datové CASANOVY, kteří s daty pracují každý den a vědí, že bez nich to prostě nejde.

Pokud jste se v některé skupině našli a téma konference vás zaujalo, neváhejte a přihlašte se na ni. Datum jejího konání se blíží a dnes by člověk opravdu měl vědět, jak data efektivně využívat, množit a milovat.

Kdy: 10. dubna 2013 od 8:30

Kde: OKsystem, Na pankráci 125,  Praha 4 (Na mapě)

Kompletní program na webu MKTI

Registrujte se ZDE

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: