Nanuky s podobou slavných osobností vystupují z řady

23. 9. 2021 | Petr Michl
Jak se odlišit v mrazáku supermarketu plném nanuků? Toto Eskimo vypadá jako Albert Einstein, Charlie Chaplin, Audrey Hepburn, Frida Kahlo nebo třeba Steve Jobs.

 

Mrazáky v obchodech jsou plné nanuků, které vypadají velmi podobně. Vizuálně se liší především obalem. Arménské studio Backbone Branding se zhostilo úkolu uvést na trh novou řadu nanuků skutečně povedeně: přišlo s ideou nanuků inspirovaných známými osobnostmi, která se neodrazila pouze na obalu, ale i na tvaru produktu.

„Naším cílem bylo vzdělávat celou společnost, zejména mladší generaci milovníků zmrzliny, děti, aby se seznámily s lidmi, kteří žili před nimi a přinesli důležité změny v kultuře, vědě, filmu, podnikání a dalších oblastech," uvádí studio Backbone Branding. Mezi 9 osobnostmi jsou například Albert Einstein, Charlie Chaplin, Audrey Hepburn, Frida Kahlo, Steve Jobs, Andy Warhol nebo Salvador Dalí.

Jednotlivé nanuky nicméně nemají na obalu jasné rysy obličeje, aby neměli spotřebitelé pocit, že je reálně jí. Rozpoznatelnost jednotlivých osobností zaručilo zpracování jejich jedinečných poznávacích znaků, jakými jsou tvar fousů, účes nebo brýle. Pomáhá i dotvoření dřívka na držení nanuku s dalším prvkem pomáhajícím poznat konkrétní osobnost. Pro jistotu je ovšem jméno i na samotné obalu tzv. černé na bílé.

Samotný nanuk pak má jednotnou podobu bez prvků definujících jednotlivé osobnosti, ty reprezentuje samotný obal. Zakousli byste se do vítěze Nobelovy ceny, krále němých grotesek nebo otce iPhonu? Následující fotografie nanuků „I love! Eskim“ vám vaši pozici pomohou vyjasnit.

Zdroje: Packaging World, La Criatura Creativa

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: