Naštvaní ptáci už jsou tady!
Dnes u nás startuje nová mezinárodní kampaň Deutsche Telekomu, která využívá nejpopulárnější hru současnosti pro chytré telefony – Angry Birds. Kampaň chce ukázat zábavnou stránku chytrých telefonů. Dále také podpoří videoobsah distribuovaný prostřednictvím různých kanálů, který zájemcům umožní nahlédnout do zákulisí příprav nejnovějšího spotu.
Ve spotu pořízeném v městečku Terassa poblíž Barcelony si překvapení diváci mohli naživo zahrát se známými postavičkami ze hry – od prasátek v nadživotní velikosti po létající ptáky. Z kolemjdoucích se stali hráči, jediným tahem prstu po displeji smartphonu mohli aktivovat obří skutečný prak a sami se naživo zapojit do hry.
Angry Birds tak na následující dva měsíce ovládnou celou Českou republiku. Objeví se na televizních obrazovkách, inzerátech v tištěných médiích či bigboardech. Kromě toho na ně narazí cestující například v pražském metru, na vybraných zastávkách MHD, kde si hru budou moci vyzkoušet na interaktivní dotykové obrazovce, či ve vybraných zoologických zahradách.
Realizaci televizní a printové části kampaně měla na starosti agentura Saatchi&Saatchi, ambientní média agentura Klan, on-line a kino reklamu pak VACULÍK ADVERTISING společně s Proboston Creative. Speciální úprava facebookového profilu a youTube kanálu nese podpis MacCann Digital.
Od svého uvedení na začátku roku 2009 se hra „Angry Birds“ stala hitem po celém světě a stanovila novou laťku pro úspěšné aplikace pro chytré telefony a mobilní hry. Tento titul se drží na přední příčce v počtu stažení mezi placenými hrami i těmi, které jsou zadarmo. K říjnu 2010 zaznamenal více než 10 000 000 stažení platícími zákazníky. Denně stráví lidé po celém světě zhruba 200 milionů minut hraním této hry.