Nejlepší aprílové žertíky značek — edice 2019
Napálit nic netušícího člověka je poměrně snadné. Ale první duben je jiný. Jako každý rok představuje Apríl otevřenou soutěž, jejímž cílem je napálit někoho, kdo očekává, že bude napálen.
Retro mapy
Některé brandy si poctivě pěstují svoji aprílovou tradici. Místo toho, aby lidi nachytávali na švestkách, jim poskytnou příjemou zábavu. Jako například devadesátkové mapy.cz nebo ještě více retro had od Googlemaps.
Hra v Google mapách spočívá v nabírání cestujících do MHD a bude dostupná i po zbytek roku.
Your favorite 90s game is taking over Maps for #AprilFools! Here’s how to play:
- Update to the latest version of Maps
- Tap the menu icon
- Tap the Snake icon and go!
Click here to start #GoogleMapsSnake: https://t.co/rFtUnYpD8x pic.twitter.com/XkukT5MUnG
Seriozní nabídka
Další kategorií jsou weby a e-shopy, které svůj apríl zařadí mezi svoje nabízené služby a výrobky. Letos se trefa do černého povedla zejména společnosti Slevomat.cz, která vyzývá lidi k přispění na opravu dálnice D1.
Mall.cz pojal Apríl ve stylu skryté kamery a představil zákazníkům nové funkce Bez obalua Vyzkoušeno za vás.
A nakonec nesmíme zapomenout na značku Sodastream, jejíž edice vám do života vdechne více bublinek.
Technické vtipy
Vzdělávací státní instituce a školy málokdy žertují. Ale o to více lidí jim pak na Apríla “skočí na špek.” Podívejte se na výběr toho nejlepšího a nevěřte svým očím.
Od nepaměti moudrost leží v knihách. Například víte, kdo sestavil hvězdnou bránu? Zkuste se zeptat v Digitální knihovně NK ČR.
Astronomický ústav AV ČR zase vyhrožuje solární explozí. To by nebyl apríl, aby se někdo nezačal připravovat na apokalypsu.
Potřebujete tohle pondělí zapít? Navštivte Univerzitu Palackého a její minibar.
V pondělí bylo tedy v české kotlině opět veselo. Ale jak jsem již říkali, úspěšný apríl znamená, že vám na vtípek zákazníci nepřijdou. A to se letos nejlépe povedlo australské pobočce fastfoodu McDonald's, která lidem představila speciální aprílovou nabídku okurkového burgeru pod názvem McPickle, kterého se pak lidé druhý den na pobočkách opravdu aktivně dožadovali. Na okurku se zkrátka nedá zapomenout.