Nejlepší facebookový nápad letošního roku

10. 2. 2012 | Bednářová Daniela
Za každého nového fanouška v brazilském Heinekenu nafoukli jeden balonek. Efektivita tohoto jednoduchého nápadu byla neuvěřitelná.

Jak dostat na svoje Facebookvé stránky víc lidí? V brazilském Heinekenu na to přišli. Zhmotnili „lajky“ (tedy použití tlačítka „líbí se mi“) do podoby balonků. Zelenými balonky následně plnili svoji kancelář. A získali neuvěřitelný ohlas.



Kampaň ‘Um Like Um Balao’ (Jeden „lajk“ = Jeden balonek) byla spuštěna 11. ledna a trvala pouze jeden den. Za tuhle krátkou dobu, ale na stránky přibyly tisíce nových fanoušků.

Nápad je to velmi jednoduchý, ale naprosto geniální. Noví fanoušci se na stránky jen hrnuli a „lajkovali“ co se dalo. V průběhu dne pak z brazilského Heinekenu sdíleli videa, na kterých se kancelář postupně plnila dalšími a dalšími zelenými balonky.

Celkem za jeden den zvládli nahrát skoro 30 videí. Některá dokonce věnovali konkrétním uživatelům. Za barvu balonků si můžou tvůrci kampaně připsat další plusové body – zelená barva je neoddělitelná součást corporate identity Heinekenu.

Na posledním videu už přes obrovské množství balonků není nikoho vidět. Jen bílou tabulku s nápisem: „Jenom tohle (tak "málo lajků“)! To nemůžete myslet vážně.”

Asi toho čekali víc.

Zdroj: www.simplyzesty.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: