Nejlepší reklama Super Bowlu 2022? Dle hlasování veřejnosti vede ta od Rocket Mortgage. Stejně jako loni
Deník USA Today oznámil, že reklamní spot Dream House („Dům snů”) s herečkou Annou Kendrick a Barbie od společnosti Rocket Mortgage byl oceněn jako vítězná reklama 34. ročníku žebříčku Ad Meter. Ten je brán jako nejrelevantnější hodnocení oblíbenosti reklam ze Super Bowlu těmi, na nichž záleží — tedy běžnými lidmi.
Z počátku se spot jeví jako reklama na domeček pro panenky. Pak se do něj vloží postavy jako „Cash Offer Carl” a „Better Offer Betty”, aby rozpoutaly nabídkovou válku o nemovitost. Je to parodie na současný trh s bydlením v USA a ve své tragičnosti přijde lidem pravděpodobně úsměvná. Reklama zvítězila nad všemi ostatními s průměrným hodnocením veřejnosti 6,82 z 10.
Anna Kendrick zahajuje reklamu po boku mladé dívky a její Barbie se slovy „Barbie chce opravdu tento dům snů. Má úžasný výhled a skluzavku. Barbie se o tomto domě dozvěděla díky upozornění od společnosti Rocket Homes". Její mladá kolegyně žasne a zmateně odpovídá: „Opravdu"? Anna jí hned vysvětluje: „Je tu velmi konkurenční trh. Každý chce koupit dům snů."
A skutečně, do fronty na dům se staví spousta dalších panenek, včetně Lepší Nabídky Betty, která slibuje: „Dám o deset víc, než je požadovaná cena," a Hotovostní Nabídky Carla, který pochopitelně koupí rovnou za hotové. O dům snů se uchází i panenka Skipper, která se ohání kladivem a volá: „Roztrháme ho na kusy"!
Anna má naštěstí řešení, jak tuto válku zastavit. Vysvětluje: „Nebojte se. Barbie má ověřené schválení, které ukazuje, že její finance jsou kryté hypotékou od Rocket Mortgage. Takže Barbie vyhrává."
Zhlédněte tuto pohádku pro dospělé níže.
Ve spotu se kromě Domu snů, který má letos 60leté výročí, propojují také světy dalších hraček od Matella. Po ukončení spotu spustila společnost Rocket Mortgage skutečné nabídky na Dům snů a Skelletorův hrad Grayskull. Ve spotu se objevuje také značka StockX, kterou založil zakladatel Rocket Mortgage Dan Gilbert. Jeden z „herců” má na sobě tričko StockX, na kterém je QR kód vedoucí k promo akci na tenisky této značky.
Podle Národní asociace realitních kanceláří jsou trhy s bydlením v celé USA od roku 2020 v plném proudu. Jen v roce 2021 vzrostly ceny o 17 %. Marketingový ředitel společnosti Rocket Mortgage Casey Hurbis uvedl, že tento spot je reakcí na současnou nákupní situaci.
„S Rocket Mortgage a Rocket Homes ukazujeme, jak jste schopni najít a financovat americký sen a jak se stát majitelem domu," řekl Hurbis a dodal, že Rocket Mortgage očekává v roce 2022 další silný nákupní trh.
Je to již druhý rok po sobě, kdy reklamní spot společnosti Rocket Mortgage získal prestižní první místo v žebříčku Ad Meter. V roce 2021 se její kampaň „Jistota je lepší" s Tracym Morganem v hlavní roli, umístila na prvním i druhém místě žebříčku.
Zbytek TOP5
Na druhém místě skončila letos za Rocket Mortgage v rámci řebříčku Ad Meter reklama „Mind Reader" společnosti Amazon s věšteckým přístrojem Alexa, herečkou Scarlett Johanssonovou a Colinem Jostem. Ta si vysloužila hodnocení 6,78.