Nejsilnějším inzerentem v segmentu muzeí a galerií je Muzeum fantastických iluzí

30. 5. 2023 | Petr Michl
Kolik musí dávat do své propagace muzea a galerie? Podívejte se na přehled top 5 inzerentů za poslední rok.

I galerie a muzea musí investovat do své propagace. Obzvláště pak, když se jedná o ta vyloženě komerční spoléhající také na návštěvnost turistů. Dokládá to i přehled nejsilnějších inzerentů v období duben 2022 – duben 2023 v segmentu muzeí a galerií od výzkumné agentury Nielsen.

Hodnoty na přehledu níže odpovídají ceníkovým cenám inzerce.

První dva subjekty jsou ve velkém vedení. Muzeum fantastických iluzí s inzercí v ceníkové hodnotě 44 milionů korun je ze všeho nejvíce zábavou a s turisty jako podstatným zdrojem své návštěvnosti si nemůže budovat tak dlouhodobý vztah, jako to dokážou zavedené instituce tipu Národního muzea s domácím publikem.

KODL Galerie je pak aukční, prodejní a výstavní síň, která láká na své aukce a na nich prodávaná díla.



Zdroj: Monitoring reklamy Ad Intel

Ceníková hodnota není ekvivalentem reálných (čistých) investic do nákupu reklamního prostoru (na reálnou cenu, kterou firmy za nákup reklamního prostoru skutečně zaplatí, má vliv řada faktorů jako celkový objem nakoupeného prostoru, uplatnění slev, barterové spolupráce a podobně). Reporting ceníkových hodnot reklamního prostoru ovšem spolehlivě zachycuje vývoj a trendy současného reklamního trhu (umožňuje např. porovnávat jednotlivé zadavatele, média nebo odvětví mezi sebou apod.).

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: