Nejsilnějším inzerentem v segmentu sportovních potřeb a oblečení je Sportisimo
Nejsilnějším inzerentem v kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních potřeb a oblečení byla v období leden–květen 2023 značka Sportisimo, která umístila reklamu v celkové ceníkové hodnotě 62 milionů korun. Objem inzerce Altisportu na druhém místě měl hodnotu 51 milionů korun a třetí Decathlon inzeroval v celkové hodnotě 25 milionů korun.
Nejsilnějšímu inzerentovi se investice do reklamy vyplácí z hlediska spontánní znalosti značky. 40 % Čechů si totiž spontánně vybaví právě Sportisimo, když jsou dotázáni na první kamenný či internetový obchod se sportovním oblečením, který je napadne.
22 % si vzpomnělo na Decathlon. Tyto dva obchody – ještě s obchodem A3 sport – patří mezi Čechy také mezi nejznámější: Sportisimo zná většina (71 %) Čechů, následuje Decathlon se znalostí 47 % a A3 sport, který zná 22 % lidí. Pětici nejznámějších obchodů se sportovním oblečením doplňuje Intersport (20 %) a Adidas (18 %). U také výrazně inzerujícího Altisportu je nevýhodou, že nemá síť kamenných obchodů.