Nová Škoda Fabia ukradne vaši pozornost

3. 3. 2015 | Petr Michl
Britské reklamy na škodovky patří mezi ty dlouhodobě nejlepší. Ani reklama na novou Škodu Fabia od AIS London není výjimkou.

Klient: Škoda
Agentura: AIS London
Země: Velká Británie

Ve Velké Británii se kdysi o českých škodovkách vyprávěly ne zrovna lichotivé vtipy. Ta doba je už dávno pryč. Škodě se za Lamanšským průlivem prodejně daří a to samé lze říct i o britských reklamách automobilky, které patří dlouhodobě mezi ty nejlepší.

Nová Škoda Fabia je ve srovnání se svou předchůdkyní atraktivní vůz. Když je vám ale ve spotu oznámeno, že ho zaparkovali na ulici v západním Londýně, aby zjistili, kolik pozornosti přilákají jeho odvážné linie a snížený podvozek, musíte si myslet, že se marketéři z agentury AIS London zbláznili. Toto auto přeci i tak na svůj čerstvý sportovní vzhled žádné davy nepřiláká. Nebo ano? Podívejte se sami na video a zjistěte, jak moc upoutá vaši pozornost.


Ano, některé spoty jsou možná nenápadné, ale rozhodně si je zapamatujete. Tento mezi ně jistě patří.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: