Novou reklamu Old Navy napsali uživatelé TikToku
Old Navy je americká značka oblečení a doplňků. Vznikla už v roce 1994 a dle vlastních slov oslavuje demokracii stylu prostřednictvím moderních, optimistických, cenově dostupných a vysoce kvalitních výrobků. Hravost značky se promítla i do její nové kampaně, kterou nevymyslela marketingová agentura, jak je tomu zvykem, ale na její tvorbě se podíleli sami fanoušci značky.
Jak to celé začalo? Středoškolák Samuel Beasley inspiroval kampaň jediným příspěvkem na TikToku. V příspěvku Sam pokyvuje hlavou do rytmu optimistické písně od Bruna Marse s popiskem „Chystáme se na nejžhavější reklamu Old Navy v historii".
Příspěvek vyvolal u fanoušků obrovské nadšení a vygeneroval více než 120 tisíc lajků, skoro 3 500 sdílení a přes 1 300 komentářů, v nichž lidé sdíleli nápady, co by chtěli v reklamě Old Navy vidět. Společnost Old Navy své fanoušky vyslyšela a udělala z nich spolutvůrce. Vytvořila reklamu, jejíž scénář vznikl výhradně na základě jejich komentářů.
„Když jsem poprvé dostal zprávu od Old Navy na Instagramu, aby mi dali vědět, že viděli můj příspěvek na TikToku, moje první myšlenka byla: ,To není skutečné'. Vlastně jsem si myslel, že moje video nebude mít žádná zhlédnutí. Když jsem se ale po několika hodinách podíval zpět, mělo tisíce zhlédnutí a komentářů. Je opravdu skvělé, že ovlivňuji reklamu a že společnost Old Navy umožňuje lidem, aby na tvorbě reklamy spolupracovali. Je prostě super vidět, jak se to všechno tak hezky spojuje. Dokonce i komentáře, které lidé napsali pod příspěvek, jsou v reklamě!" řekl Sam Beasley.
Lidé pod příspěvek například psali, že by v reklamě chtěli vidět hlavní postavu, jak kráčí po ulici a plácá si se všemi místními obyvateli, včetně několika poskakujících dětí a majitele obchodu. Další komentář, který se v reklamě objevil je „Tátové. Tanec. Všude”. Nezapomnělo se ani na zpomalený rodinný skok a bílé pozadí s detailními záběry oblečení.