Nový způsob propagace - stane se z Draw Something spíše Draw Logo?

4. 5. 2012 | Bednářová Daniela
Aplikace Draw Something bude nabízet ke kreslení i jména firem.

V březnu si herní společnost Zynga pořídila poměrně velkou akvizici - úspěšnou sociální hru v podobě mobilní aplikace Draw Something i celou její vývojařskou firmu OMGPop za 180 milionů dolarů. Počet uživatelů kreslící aplikace se v současné době pohybuje kolem 10 milionů denně a Zynga se tohoto potenciálu rozhodla využít přidáním reklamy.

Pravdou je, že reklama se v neplacené verzi už vyskytuje v podobě postranních banerů, ale Zynga plánuje její více akční zakomponování. Podstatou hry je to, že jeden z hráčů si vybere ze tří nabízených slov, to poté nakreslí a pošle druhému hráči, který má za úkol poznat, co je na obrázku a získat body. V podstatě se jedná o mobilní dvoučlenné Activity založené jen na kreslení.

Doposud byly mezi nabízenými slovy klasické pojmy jako kůň, ohňostroj nebo jablko, ale také třeba jména celebrit. Novou kategorii teď ale tvoří značky. Jedním z prvních takto inzerujících je NHL. Kromě slov jako je puk a hattrick si zaplatila i za to, že budou uživatelé Draw Something kreslit jednotlivé kluby a hokejové hráče.

Nový reklamní produkt byl nejdříve ozkoušen na světových brandech, jako je Nike nebo KFC. A podle generálního ředitele OMGPop Dana Portera se lidem kreslení Colonela Sanderse jako představitele KFC velmi líbilo.

Dalším plánovaným reklamním formátem, který by se měl začlenit do hraní her, je značkou sponzorovaná odměna. S něčím podobným už pracují například v populární hře The Sims, kde jsou v nabídce pro postavičky výrobky společnosti Dove. Otázkou ale zůstává, zda prorůstání reklamy neodradí uživatele aplikace Draw Something od jejího užívání.

Zdroje: www.adage.com, www.mashable.com


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: