Nudíte se doma? Zabijte čas s omalovánkami od IKEA nebo Adobe
21. 4. 2020
| Barbora Vičarová, Petr Michl
Postihla vás domácí karanténa a už nevíte, co s volným časem? Značky jako IKEA nebo Adobe přichází s originálním řešením na dlouhé domácí večery a nabízí originální brandové kvízy nebo omalovánky.
Koronavirová karanténa už trvá delší dobu a značky se tak snaží přicházet s originálními nápady, jak ji svým zákazníkům co nejvíce zpříjemnit nebo zjednodušit. Pro izraelskou pobočku IKEA přišla reklamní agentura McCann s jednoduchým, ale funkčním nápadem - kvízy a křížovky v podobě známého IKEA katalogu, tentokrát v edici pro znuděné rodiny.
IKEA tak vsadila na známý fakt, že omalovánky a jednoduché kvízy nebo křížovky mají uklidňující a relaxační efekt. Její „IKEA Stay Home Catalog” je jich proto plný. Kromě vybarvování nábytku nebo typických IKEA pokojíčků si můžete zahrát třeba piškvorky v blokové skříni Kallax nebo v bludišti najít cestu do IKEA prodejny.
Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek: