Obscénní a opulentní Opus: real estate marketing trochu jinak
Ne, Beyoncé s 50 Centem nenatočili nový videoklip, ani do kin nemíří upoutávka k novému dílu erotické trilogie. To se jen v LA rozhodli natočit tak trochu jiný trailer k propagaci luxusní nemovitosti. Opus, jak se tento „dům snů“ jmenuje, je nyní na prodej za 100 milionů dolarů.
Video začíná záběrem na dům, kterému vévodí obří zlaté písmeno O, symbolizující jméno nemovitosti – Opus. Pokochejte se krásným výhledem, protože dále si dům prohlédnete jen jako „luxusní křoví“ pro skupinu zlatem pokrytých nahotinek.
Té ceně se nemůžeme divit. Nemovitost disponuje například podlahami Roberto Cavalli, dveřmi od Longhiho v provedení semiš a embosovaná kůže, domácím kinem s audiosystémem JBL Synthesis, vlastní vinotékou (která nápoje uchovává ve správné teplotě a podává ve správném množství), kuchyní, kde můžete kávovar ovládat přes váš iPad nebo separátní kuchyni pro společenské akce.
Podle BuzzFeedu je dům na prodej i s veškerým nábytkem , luxusními automobily a uměleckými kousky, které vidíme na videu. Jen jejich cena je odhadována na 2 miliony dolarů a zahrnuje například obrazy známého britského autora Damiena Hirsta. O luxus tu tedy opravdu není nouze. A to byl pravděpodobně důvod, proč chtěli tvůrci klipu pro tuto nemovitost vytvořit dle jejich slov „něco vysoce uměleckého“.
Podle Alexandra Aliho z PR společnosti Society Group, která se na videu podílela, bylo video inspirováno například filmem Eyes Wide Shut nebo například stylingem Beyoncé. Masky, které byly pro film navržené, jsou “uměleckým unikátem”, který má podnítit divákovu fantazii. A to se dozajista daří i dalším lehce sado-masochistickým kostýmům, ve kterých se dívky lascivně kroutí před kamerou u drahých automobilů, domácí vinotéky, bazénu nebo s VR brýlemi na velké bílé posteli. Otázkou je jen, zda videoklip inspiruje právě ke koupi nemovitosti.
Společnost Society Group spolu s developerskou celebritou Nilem Niamim, realitní kanceláří Drew Fenton a francouzským režisérem, který se specializuje na marketing luxusních značek se patrně drželi hesla, že čím více zlata, nahoty a sexu se jim do videa podaří vnést, tím lépe. Ale méně může být někdy více.
V rozhovoru pro LAist padla i otázka, jakou má dům souvislost se sexem. A s ohledem na to, kolik orgastických grimas během tříminutového klipu vidíme, se není čemu divit. Jak uvedl Nil Nijami: „Jedná se o sexy dům s nádhernými výhledy a svůdnou atmosférou, kterou se tvůrci snažili zachytit ve videu.“ To má podle něj znázorňovat ženu, jejíž krása je transformována a posilována krásou Opusu.
Nemáme nic proti krásným ženám, ale neměl by film rozvíjet spíše přednosti nemovitosti? Ale možná je toto skutečně cílem k úspěšnému real estate marketingu. To posuďte sami. A my jsme zvědaví, za jak dlouho bude mít Opus nového majitele.