Od nápadu k umění a zase zpátky. I kancelář se může změnit v galerii!

28. 6. 2013 | rd

Co má větší vliv na naše pracovní výkony, než atmosféra a prostředí, které nás obklopuje? Pokud máme v práci chrlit skvělé nápady, okolí nás má inspirovat, zkrátka musí být na jedné vlně s celým týmem a odrážet jeho ducha.

Zpříjemnit práci může květinová džungle, relaxační zóna s houpačkami nebo hromada fatboyů a v případě přebytku energie pomůže boxovací pytel. Čím vyšší jsou nároky na kreativitu, tím příjemnější a inspirativnější prostředí je zapotřebí.


V Googlu se můžete do kantýny dopravit klidně skluzavkou. Zdroj: b2sh.com

Své o tom ví i Google, který myslí na relax a odpočinek svých zaměstnanců v každém koutě svých prostor. Mohou se odreagovat u stolního fotbalu, plážového volejbalu, biliáru, ping pongu, videoher nebo se jít jet tak projet na kolečkových bruslích nebo na kole po okolí Silicon Valley. Nechybí samozřejmě bazén, fitness centra a to nejlepší nakonec – masážní postele pro všechny unavené mozky. Není se čemu divit, že je Google jedním z nejvyhledávanějších zaměstnavatelů, a že se jeho zaměstnancům tak daří.

Americká agentura Square One si k vyšperkování svých prostor přizvala na pomoc akční superhrdiny, kteří symbolizují základní pilíře společnosti. Na stěnách kanceláří jim dělají společnost například Hulk nebo Superman.


Zdroj: facebook.com/Sq1Agency

Ani agentura Jung von Matt se sídlem v Amsterdamu nezůstala nic dlužná své pověsti a pojala pracovní prostory ve velmi kreativním duchu. A podobných příkladů bychom našli ve světě marketingových a kreativních společností nespočet.


Zdroj: facebook.com/JungvonMatt‎

Pro zajímavou inspiraci, jak dát kancelářím šťávu, podpořit kreativitu zaměstnanců, ale také potěšit oko klienta nemusíme chodit daleko. Na Slovensku vznikl zajímavý nápad, jak spojit příjemné s užitečným. Digitální marketingová agentura Elite by VML  se při stěhování do nových prostor rozhodla využít kousek ze svého know how i v offline světě, a to přímo na stěnách nového působiště. Díky crowdsourcingu se dobrala k zajímavým výsledkům.

Na začátku byl nápad. Dát vlastní image prostoru, ve kterém se konají ty nejdůležitější meetingy, brainstorming nad novými kampaněmi a diskuse návrhů. V Elite se rozhodli oslovit prostřednictvím svého blogu mladé umělce - studenty VŠVU, kterým nabídli prostor kanceláří pro prezentaci jejich tvorby. Z deseti nápadů vybrala agentura tři, které dala do veřejného hlasování na Facebookblog agentury.


Zdroj: Elite by VML

Z mnoha zajímavých přihlášených návrhů se nejvíce líbil art s názvem „Panoráma“, který zdůrazňuje nejvýznamnější dominanty Bratislavy. Mezi nimi si samozřejmě našlo svoje místo i nové sídlo Elite by VML. Návrh a malbu realizovali studenti Martin Schwarz a Erik Pánči. Jejich práce trvala celkem 16 hodin, vy se na ni teď podívejte v minutovém sestřihu – stojí to za to.

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: