Odstartoval nový ročník Zlatého středníku a rozšířil své soutěžní kategorie
Zdroj: PR Klub
Soutěž Zlatý středník pořádá již od roku 2002 profesní organizace PR Klub. Letošní
20. ročník nabídne celkem 20 soutěžních kategorií, ceny Grand Prix a vyhlášení nejlepších projektů z oborových sektorů. Nejpopulárnější kategorií soutěže se v předchozím roce stala Společenská odpovědnost a udržitelnost, která je v tomto roce nově rozšířena o projekty spadající pod ESG a jejich komunikaci. Mezi vyhledávané kategorie dále patří například Integrovaná kampaň, Kreativní idea, Interní tištěný časopis a noviny, Interní komunikace a employee engagement nebo Využití sociálních sítí a influencer marketing.
„Zcela novou samostatnou kategorií soutěže jsou podcasty. Reflektujeme tak trend využívání tohoto nástroje, který se zvedl během posledních zhruba pěti let a hraje významnou roli v tvorbě obsahu mnoha českých i slovenských značek a organizací,“ říká Michaela Pišiová, výkonná ředitelka PR Klubu.
Zásadní novinkou soutěže je dále nabídka pro early birds přihlašovatele a s tím nově zavedené ceny přihlášek do hlavních kategorií. Do 15. února tak platí sleva 1000 Kč, čímž cena za přihlášení klesá na 4 950 Kč bez DPH. Současně během posledních dvou týdnů registrací, tj. od 16. března do 31. března, lze přihlásit projekt za 6 950 Kč bez DPH.
Také v letošním 20. ročníku se pořadatelé zaměří na vysokou expertízu porotců a kvalitu hodnocení přihlášených prací. „Opět vybíráme téměř 100 českých a slovenských porotců, kteří se dle své odbornosti zaměří na jednotlivé projekty a udělí jim zpětnou vazbu. Stále tak platí, že každý přihlašovatel získá slovní hodnocení svých projektů, které sestává z pozitiv, negativ, doporučení a celkového shrnutí spolu s informací o celkovém pořadí,“ sdělil Pavel Vlček, předseda Výkonného výboru PR Klubu.
Zlatý středník již třetím rokem přijímá přihlášky ze Slovenska. „V loňském roce se počet slovenských komunikačních projektů zdvojnásobil a očekáváme další nárůst. Z celkového počtu 490 přihlášek jsme získali 95 ze Slovenska. Nebylo proto výjimkou, že tyto projekty obsazovaly příčky vítězů,“ říká Štefan Frimmer, spoluzakladatel platformy Komunikační experti, a dodává: „Jsme rádi, že Komunikační experti letos převezmou záštitu na Slovensku. Pracujeme na tom, aby se tato soutěž stala benchmarkem středoevropského komunikačního prostoru.“
Přihlašovatelé mohou opět zabojovat o prvenství napříč oborovými kategoriemi v oblastech veřejného sektoru, průmyslu, strojírenství a energetiky nebo finančních služeb. Navíc budou uděleny speciální ceny Grand Prix v kategoriích Osobnost PR, Talent roku a Nejlepší agentura.
Přihlášky mohou podávat firmy, agentury, neziskové organizace i vládní instituce na www.zlatystrednik.cz/prihlaska do 31. března.
Hlavní kategorie 20. ročníku Zlatého středníku
Oborové kategorie
Grand Prix
|