Ohnivé nugety od KFC se vrací s Hrou o trůny

16. 4. 2019 | Petr Michl
Ten nápad loni ovládl kategorii Outdoor na Cannes Lions. Plameny ve strouhance od KFC dostaly update u příležitosti nové série Hry o trůny.

Značky se dnes snaží být součástí popkulturního prostoru a reagovat na její zásadní milníky. Mezi ně se jistě počítá i nedělní start finální série seriálu Hry o trůny. Epická sága HBO je plná sexu, intrik, násilí a také ohně. A to byla přímá výzva k tomu, aby KFC opřášilo plameny ze strouhanky.

Loni agentura Ogilvy & Mather Hong Kong vytvořila pro KFC sérii printových reklam Hot & Spicy. Pocta pálivým kuřecím nugetům byla zpracována v sérii třech printů, kde právě ony nahradily oheň při startu raketoplánu, akceleraci dragsteru nebo u scény připomínající seriál Power Rangers. Na Cannes Lions vyhrála 2 zlata v kategorii Outdoor a řadí se mezi ty nejlepší tištěné reklamy, které loni vznikly.

U aktuálního odkazu na Hry o trůny jde pochopitelně o oheň. A tam, kde je oheň, nesmí chybět drak.

 

Marketingová ředitelka KFC Hong Kong uvedla:

KFC bylo vždy součástí kulturní konverzace. Přicházející premiéra tak představovala perfektní příležitost k připomenutí zákazníků, že show si nejlépe užijí s kyblíkem Hot & Spicy."

KFC navíc dodalo i rozhýbanou verzi. Není to moc strašidelné, ale máme chuť na kuřecí ve strouhance. Úkol byl tedy splněn.

 

Kam dál?

 

Podívejte se na kompletní sérii Hot & Spicy.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: