Ohnutý autobus nebo ohnutá lavička? Samsung přistoupil k propagaci svých skládacích telefonů kreativně
Mezi velké taháky v portfoliu mobilních telefonů společnosti Samsung patří skládací telefony. A nově představeným modelům Galaxy Z Fold6 a Z Flip6 se dostalo v ulicích Londýna skutečně kreativní a doslova složené propagace.
„Složení“ si rámci v kampaně „Fold Town“ (v překladu „Skládací město“) zasloužili i typické artefakty města. Například červený autobus MHD byl najednou ohnut v úhlu 90 stupňů a čněl 6 metrů nad zem.
Agentura Taylor Herring podobně ohnula více z městské mobiliáře, včetně klasické červené telefonní budky.
Posvítila si ale i na pouliční lampu.
Složení v půlce se ale týkalo i lavičky v parku.
Úpravy se ovšem dotkly i názvu jedné ze stanic metra a k ní přilehlé ulice. Více o tom řekla v tiskové zprávě Annika Bizon, marketingová ředitelka z MX divize Samsungu pro Velkou Británii a Irsko:
„Vítejte ve Fold Town! Na oslavu příchodu nové řady Galaxy Z jsme chtěli převrátit východní Londýn naruby sérií nečekaných akcí, včetně přejmenování ulice Old Street na Fold Street. Společnost Samsung má dědictví inovací, od skládacího skla v naší řadě Galaxy Z až po skládací autobusy a ikonické památky. Jsme nadšeni, že spotřebitelé mohou zažít naši jedinečnou aktivaci Fold Street ve východním Londýně.“
Dodáváme, že tentokrát nejde o tzv. FOOH (fake out-of-home), kdy jsou spektakulární výjevy ve veřejném prostoru vytvořené jen digitálně. Všechny představené instalace byly vytvořeny fyzicky. Výhodou tohoto přístupu je to, že kolemjdoucí poté netradiční reklamu fotí a sami sdílí na sociálních sítích. A to se podařilo i v tomto případě.
Kam dál?
Temže, nebo Vltava? Kosmetická značka Ordinary, nebo Česká spořitelna? Real, nebo fake? To jsou otázky, které si budete klást při porovnání těchto dvou kampaní.