Ohnutý autobus nebo ohnutá lavička? Samsung přistoupil k propagaci svých skládacích telefonů kreativně

5. 8. 2024 | Petr Michl
Zapomeňte na fake-out-of-home reklamu vytvořenou jen digitálně. Samsung zaplnil ulice Londýna s ohnutými uměleckými instalacemi upozorňujícími na skládací modely telefonů Galaxy Z Fold6 a Z Flip6.

Mezi velké taháky v portfoliu mobilních telefonů společnosti Samsung patří skládací telefony. A nově představeným modelům Galaxy Z Fold6 a Z Flip6 se dostalo v ulicích Londýna skutečně kreativní a doslova složené propagace.

„Složení“ si rámci v kampaně „Fold Town“ (v překladu „Skládací město“) zasloužili i typické artefakty města. Například červený autobus MHD byl najednou ohnut v úhlu 90 stupňů a čněl 6 metrů nad zem.

 

Agentura Taylor Herring podobně ohnula více z městské mobiliáře, včetně klasické červené telefonní budky.

 

Posvítila si ale i na pouliční lampu.

 

Složení v půlce se ale týkalo i lavičky v parku.

Úpravy se ovšem dotkly i názvu jedné ze stanic metra a k ní přilehlé ulice. Více o tom řekla v tiskové zprávě Annika Bizon, marketingová ředitelka z MX divize Samsungu pro Velkou Británii a Irsko:

„Vítejte ve Fold Town! Na oslavu příchodu nové řady Galaxy Z jsme chtěli převrátit východní Londýn naruby sérií nečekaných akcí, včetně přejmenování ulice Old Street na Fold Street. Společnost Samsung má dědictví inovací, od skládacího skla v naší řadě Galaxy Z až po skládací autobusy a ikonické památky. Jsme nadšeni, že spotřebitelé mohou zažít naši jedinečnou aktivaci Fold Street ve východním Londýně.“

 

 

Dodáváme, že tentokrát nejde o tzv. FOOH (fake out-of-home), kdy jsou spektakulární výjevy ve veřejném prostoru vytvořené jen digitálně. Všechny představené instalace byly vytvořeny fyzicky. Výhodou tohoto přístupu je to, že kolemjdoucí poté netradiční reklamu fotí a sami sdílí na sociálních sítích. A to se podařilo i v tomto případě. 

 

 

Kam dál? 

Temže, nebo Vltava? Kosmetická značka Ordinary, nebo Česká spořitelna? Real, nebo fake? To jsou otázky, které si budete klást při porovnání těchto dvou kampaní

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: