Outdoor reklamám McDonald's stačí jen 70 pixelů
Když máte opravdu velkou značku, někdy stačí jen naznačit. Dlouhodobě se toho drží v části svých kampaní i McDonald's. U printových reklam lákajících na znovuotevření svých restaurací ve Francii ovšem zkouší hranici přijatelného.
Svůj minimalismus dotahuje do extrému a některé z nejznámějších položek svého menu znázorňuje s pomocí fotografií o 70 pixelech v podobě barevných čtverců.
Na reklamách od agentury TBWA Paris nenajdete logo McDonald's ani žádný jiný branding. V McDonald's se spoléhají na sílu své své komunikace v delším časovém horizontu.
Vychází jim sázka na známost jejich produktů? Koukněte se níže a zkuste najít hranolky, ikonický Big Mac nebo oblíbený čtvrtlibrák se sýrem.
Zdroj: TBWA Paris
Printové reklamy připomínají impresionistické obrazy
Není to poprvé, co v agentuře TBWA Paris používají pro stejného klienta vizuál, který nezdobí ostrost. Jejich série printů propagující dovážku jídla McDelivery od McDonald's pracuje s výhledy na Paříž skrze okno bičované deštěm. Agentura angažovala pro realizaci této kampaně známého fotografa Roberta Badina a ten dokázal udělat z reklam impresionistické malby.
Od pověšení v galerii je odděluje snad jen branding „McDelivery" v pravém horním rohu. Na druhou stranu díky němu o tom můžeme psát a toto umění se dostane ve formě venkovní reklamy jistě k mnohem většímu množství lidí. Upršená krása!