Pedigree Found: aplikace, která pomůže nalézt zatoulaného psa rychlostí jednoho kliku
Co udělá majitel psa, když se mu ztratí jeho mazlíček? Jakmile má čas, vytvoří papírový inzerát „Ztratil se pes“ a vyvěsí jej po okolí. To mu ale zabere hodiny a může být už příliš pozdě. Novozélandská pobočka značky Pedigree, výrobce krmiv pro psy, proto vytvořila kampaň, která problém zatoulaných chlupáčů řeší mnohem rychleji a efektivněji.
O jedinečnosti a kvalitě této kampaně svědčí také to, že jí byl udělen stříbrný lev na letošním Cannes Lions v rámci kategorie Mobile. Její podstatou je aplikace pod názvem Pedigree Found, kterou značka vytvořila ve spolupráci s agenturou Colenso BBDO a Googlem. Největší předností aplikace je jednoduchost jejího použití.
Nejprve je třeba si ji stáhnout a svého psa registrovat. Jakmile se zatoulá, stačí jen jedním tlačítkem nahlásit jeho ztrátu. V té chvíli se všem lidem v okolí začnou na jejich počítačích či mobilních zařízeních zobrazovat reklamní bannery s informací o vašem psovi.
Síla kampaně spočívá v tom, že inzeráty uvidí všichni, ať už mají nainstalovanou aplikaci, nebo ne. Využívá služby Google Display Network a slouží jako průkopník geolokační technologie propojené s bannerovou reklamou v oblasti péče o domácí zvířata.
„Found je skvělým příkladem toho, jak značka dostává svým hodnotám prostřednictvím mobilní technologie. Takovéto projekty mohou mít značný dopad na lidi tím, že umožní jednoduchý způsob rychlého řešení nepříznivé situace,“ hodnotí kampaň Roberta Macdonald, šéfka kreativní sekce Googlu pro Austrálii a Nový Zéland.
Zdroj: Campaign Brief