Pepsi chystá globální kampaň se stovkami emoji
Kreativní formu etiket svých lahví má v posledních letech jakoby předplacenou Coca-Cola. Ani její konkurent Pepsi ovšem nehodlá zaostávat. Tento rok spustí kampaň s emoji, která by měla dostát globálních rozměrů.
Takzvaná #Pepsimoji bude spojena se stovkami různých variant etiket. Spojovacími prvky budou kulatý tvar a barevná kombinace červené, modré a bílé.
Kampaň s využitím Emoji měla premiéru již v létě loňského roku v Kanadě, Thajsku a Rusku. Speciální kanadské plechovky můžete vidět výše. Pod tímto odstavcem je pak dojemná thajská reklama.
„Emoji jsou jazykem dneška, ale nikdo je nevypustil do světa tak, jak to v roce 2016 udělá Pepsi. S více než 70 globálními a lokálně unikátními designy emoji vytisknutými na plechovkách, lahvích a kelímcích po celém světě, to budete schopni „říct s Pepsi“ po celé léto 2016,“ uvedl CEO Pepsi, Indra Noovi, při představení kampaně.
Několik příkladů printů, přitom napovídá, že emoji na etiketách ve větším počtu mohou vyjadřovat nejen pocity, ale i příběhy.
Další dávku emocí můžete načerpat i z videí k již proběhlé kanadské kampani.
Na kampani oceňujeme i to, že nepotlačuje ducha loga Pepsi. Jeho kulatý tvar i rozměry na etikách budou zachovány, jen s nimi bude léto o poznání zábavnější.