PIAF oznamuje definitivní uzávěrku soutěže

15. 4. 2015 | redakce
Šestý ročník mezinárodního festivalu reklamy PIAF stanovil poslední termín přijímání přihlášek do soutěže - už jen do pondělí 20. dubna 2015.



Šestý ročník mezinárodního festivalu reklamy PIAF stanovil  poslední termín přijímání přihlášek do soutěže. Agentury a zadavatelé mohou poslední práce, realizace, projekty či kampaně přihlašovat do soutěžní části festivalu na jeho webových stránkách Piafawards.com už jen do pondělí 20. dubna 2015.

„Jsme připraveni zájemcům pomoci s nahráním do systému i se zařazením do kategorií. Neváhejte nás kontaktovat na mail entries@piafawards.com nebo telefonicky na čísle +420 234 721 250,“ říká k tomu ředitel festivalu Marek Hlavica s tím, že úspěch v soutěžní části festivalu se promítne i do finálního hodnocení žebříčku nejlepších kreativců PIAFYS.

Na návštěvníky festivalu, který se bude konat v podzemí a na střeše Národní galerie – Veletržního paláce – 26. a 27. května, čeká třicítka hostů z deseti zemí světa. První den festivalu bude věnován interaktivním workshopům, konferenčnímu bloku o nástupu nezávislých agentur a večernímu promítání Shots in the Dark. Druhý den bude zkoumat vztah efektivity a kreativity, zatímco ve středu se delegáti mohou těšit na téma jak reagovat na revoluci v myšlení zákazníků, kterou vyvolává digitalizace jejich života.

Středeční večer uzavře slavnostní předávání cen Best of PIAF, předání ceny AKA agentura roku a ocenění nejlepším kreativcům BOB. PIAF se samozřejmě opět neobjede bez party na střeše Veletržního paláce.

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: