Podle ceníků utratila ČSSD za kampaň již 114 milionů
14. 4. 2010
| LIL
Podle společnosti Kantar Media, která vede statistiky ohledně nákupu prezentačního prostrou jednotlivých politických stran, utratila ČSSD od začátku roku podle ceníkových cen už 114 milionů korun. Částka je zhruba pětkrát vyšší, než kolik do propagace vložil největší soupeř strany, ODS. S informací přišel deník MF Dnes.
Jiří Paroubek, zdroj: archiv |
Podle společnosti Kantar Media, která vede statistiky ohledně nákupu prezentačního prostrou jednotlivých politických stran, utratila ČSSD od začátku roku podle ceníkových cen už 114 milionů korun. Částka je zhruba pětkrát vyšší, než kolik do propagace vložil největší soupeř strany, ODS. S informací přišel deník MF Dnes.
Je však jasné, že výsledná částka bude výrazně odlišná - vzhledem k dobrým vztahům, které panují mezi ČSSD a majitelem agentury Médea, mohou být reálné náklady za billboardové kampaně zhruba pětinové. Započítat je nutné také množstevní slevy a možnosti využítí "výhodných balíčků".