Pokémon Go mánie byla konečně dotažená do poživatelného konce

15. 9. 2016 | Petr Michl
Zapomeňte na lure moduly. Restaurace nejlépe přiláká zákazníky na pokémony, co jdou jíst.

Pokémon Go mánie stále trvá. O tom, jak ji podniky mohou využít například díky nalákání hráčů (a pokémonů) skrze lure moduly, jste už určitě četli. Ideální to je zejména pro restaurace a hospody, které můžou vyčerpané lovce rovnou občerstvit. Existuje ale i jiná varianta, která byla dosud opomíjena: pokémony rovnou podávat k jídlu.

Realizace této myšlenky se ujala pop-up restaurace z australského Sydnye Down N' Out, která dala tvář pokémonů svým hamburgerům. "Limitovaná edice záhadných burgerů je na menu každý den do vyprodání, a to přichází rychle," informoval na Instagramu jeden z fanoušků konceptu, populární foodie s nickem SpooningOut. Takto vypadal například Bulbosaur. Chuťově je prý podobný Big Macu, akorát je k němu více zeleniny. Včetně smažené brokolice trčící z hlavy.

 

O nic méně povedené je i vzezření Charmandera.

A nakonec nemůže chybět ani Pikačú.

Různé virtuální módní vlny přicházejí a odcházejí velmi rychle. Dovolíme si ale říct, že ty, na kterých si fyzicky pochutnáte, vám uvíznou v paměti o poznání déle.

Zdroje: Foodbeast, SpooningOut


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: