POPAI CE sjednotil padesátistránkovým manuálem typologii POP prostředků
5. 8. 2010
| TMJ
Sjednotit a standardizovat základní typy POP prostředků včetně jejich názvosloví, to je cílem více než padesátistránkového manuálu, o kterém dnes informovala novináře asociace POPAI CE. Materiál má sloužit jako dokument pro zadavatele reklamy - tedy agentury, ale také jejich klienty, odborná média a instituce. Na jeho základě by se měla zlepšit orientace v široké škále současných in-store aplikací.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Sjednotit a standardizovat základní typy POP prostředků včetně jejich názvosloví, to je cílem více než padesátistránkového manuálu, o kterém dnes informovala novináře asociace POPAI CE. Materiál má sloužit jako dokument pro zadavatele reklamy - tedy agentury, ale také jejich klienty, odborná média a instituce. Na jeho základě by se měla zlepšit orientace v široké škále současných in-store aplikací.
Přehled POP prostředků obsahuje kromě názvů také zkratku nosiče, dostupné formáty, krátký popis a fotografii daného nosiče.
Materiál zahrnující sjednocenou typologii POP lze nalézt na této adrese.