PR Summit 2013: Budoucnost je teď

20. 9. 2013 | Petr Michl

Budoucnost je teď," to je hlavní motto největší české oborové konference, PR Summit 2013.  Není vybráno náhodou. S nástupem nových technologií a způsobů komunikace se obor public relations zásadně mění. Změny se odehrávají čím dál rychleji a vyznat se v nových trendech je stále obtížnější. O konferencích se někdy posměšně říká, že se na nich mluví o věcech, které se už dávno měly udělat. O letošním PR summitu to bude, v dobrém slova smyslu, platit dvojnásob.

Hlavní hvězdou akce bude Marian Salzman, šéfka severoamerické pobočky Havas PR. Marian Salzman je držitelkou řady prestižních ocenění, mj. titulu PR Professional of the Year 2011 od magazínu PR Week. Zaměřuje se především na identifikaci nových trendů a jejich využití v PR a marketingu.

V průběhu akce zazní i celá řada dalších názorů, které nabourávají zavedenou praxi. Marketingová manažerka společnosti Lenovo, Lucie Orlovská, bude uvažovat nad tím, zdali mají ještě tradiční média vliv, který od nich očekáváme. V mnoha případech v ně lidé ztratili důvěru a mají ji spíše v nezávislé opinion makery. Dozvíte se, jak se tyto trendy odráží ve strategiích a rozpočtech kampaní.

Roman Hřebecký (Pabeni.cz) je jedním z největších propagátorů praxe, pro kterou se vžil název brand journalism. Někdy stačí namísto tiskových zpráv psát zajímavý obsah a publikum si ho najde. Je psaní příběhů skutečně efektivnější než tisková zpráva?

Téma „Role PR v době masivní migrace zákazníků" si zaslouží pozornost panelové diskuze, které budou účastni vedoucí oddělení komunikace a tiskoví mluvčí velkých firem, jako jsou ČEZ, Centropol, ČSOB, Air Bank a Télefonica.

V poledním bloku s názvem „Jsou nové trendy opravdu efektivní?" zazní souboj názorů na nejaktuálnější témata a sami, účastníci konference, rozhodnou v přímém hlasování o relevanci argumentů. Na tuto část naváže vyhlášení prestižní ceny PR osobnost roku. Součástí odpoledního programu bude poprvé v historii PR Summitu souběžná sekce, která nabídne praktické poznatky zástupcům státní správy.

Součástí odpoledního programu bude poprvé v historii PR Summitu souběžná sekce, která nabídne praktické poznatky zástupcům státní správy.

Nenechte si ujít akci, ne které budou všechny „velké ryby" českého „PR rybníčku". Jen do dneška se můžete na PR Summit 2013 registrovat se slevou 3.000,- Kč.

Kdy: 23. 10. 2013

Kde: Palác Žofín

Prohlédněte si kompletní program


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: