Pravda o Timeline
Změna firemních profilů na Timeline není jenom kosmetická. Tvrdí to alespoň Brandan Donnellan, host dalšího setkání PR Klubu, jež se odehraje příští úterý 24.4. Donnellan je zkušený marketingový profesionál s více než 10 lety praxe na evropských i asijských trzích. Byl poradcem zavedených korporací i malých firem, pole jeho expertízy zahrnuje tradiční řízení reputace i krizový management. Mezi jeho klienty patřily společnosti Diageo, Unilever, Starbucks, Finnair, Airbus, Hard Rock Cafe či BlackRock. Ač původem Ir, je protřelým expatem, který mimo Irska dosud žil a pracoval i v Japonsku, Austrálii, Velké Británii, Singapuru a České republice.
Dle Donnellana mění Timeline zásadně způsob, jak se značky mohou prezentovat veřejnosti. V jeho přednášce změny podrobně rozebere a odkryje i praktické tipy pro úspěšnou firemní stránku.
Přednáška s titulem Truth Behind Timeline bude pochopitelně v angličtině a toto je její osnova:
- Shrnutí podstaty odborných článků, které byly o Timeline publikovány;
- vysvětlení 6+1 klíčových změn, jež ovlivňují firemní stránky;
- analýza dopadu těchto změn na digitální plány značek;
- předvedení nového způsobu měření kampaní na Facebooku;
- změna myšlení v nahlížení firemního profilu.
Akce se odehraje v úterý 24.4. od 18 hodin v Choco Loco Café.
Vstup 300 Kč, pro členy PR Klubu zdarma.