Premiér Nečas chce zamezit spolupráci mediálních agentur a státních firem
Předseda vlády Petr Nečas se podle dnešního vydání Hospodářských novin rozhodl ovlivnit, jakým způsobem inzerují státní podniky a úřady. Chce, aby firmy jako ČEZ, České dráhy nebo Česká pošta nedávaly vydělávat mediálním agenturám.
„Využívání mediálních agentur v době úspor se ukazuje jako zbytečný luxus. Státní firmy a úřady mají mít schopné zaměstnance, kteří dokáží vyjednávat se zástupci médií přímo, bez prostředníků,“ uvedl Petr Nečas pro Hospodářské noviny.
Změny by měly nastat během následujícího roku 2012. Podle premiéra Nečase mají společnosti přestat spolupracovat s agenturami, které pracují na jejich kampaních a nakupují pro ně reklamní prostory v médiích nebo na internetu.
Jedním z hlavních mediálních prostředníků se stal v posledních letech magnát Jaromír Soukup, který je majitelem agentury Médea. Právě mezi jeho nejdůležitější klienty patřily výše zmíněné státní podniky. Soukup s rozhodnutím předsedy vlády nesouhlasí.
Zdroj: www.ihned.cz