Prima COOL s novými diváckými akvizicemi

15. 12. 2009 | TMJ
Minulý týden byl pro televizní stanici Prima COOL opět ve znamení růstu sledovanosti. Podíl na trhu po celý týden činil v cílové skupině Dospělí 15+ 1,62 %, v cílové skupině Dospělí 15–54 2,13 % a v cílové skupině Dospělí 15–40 2,35 % share.

 

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Minulý týden byl pro televizní stanici Prima COOL opět ve znamení růstu sledovanosti. Podíl na trhu po celý týden činil v cílové skupině Dospělí 15+ 1,62 %, v cílové skupině Dospělí 15–54 2,13 % a v cílové skupině Dospělí 15–40 2,35 % share. O samotném víkendu byl podíl na trhu ještě vyšší – v D 15+ 2,63 %, v D 15–54 3,31 % a v cílové skupině D 15–40 dokonce 3,55 %.

Na vysokých hodnotách sledovanosti měly vedle filmů, tzv. COOL movies, (Pearl Harbor vidělo 121 tisíc diváků a Air Force One 183 tisíc diváků v cílové skupině D15+) také výrazný podíl nově uváděné seriály. Mezi nimi vzbudil zájem především sitcom Jak jsem poznal vaši matku. Tento seriál vysílaný od pondělí do čtvrtka ve 21.35 hod. má průměrný share D 15+ 1,10 %, a D 15–40 1,75 %. Zaujala i další seriálová novinka – Dům loutek, který je součástí páteční náplně programu pod názvem Friday COOL night, jehož průměrný podíl na trhu v D 15+ činí 1,16 %, a v D 15–40 1,70 %. Sledovanost těchto seriálů dokonce dosahuje lepších výsledků než úspěšné předchozí tituly, které byly uváděné ve stejných časech (sitcom Jmenuju se Earl a seriál Hrdinové II).

Výraznou oblibu si u diváků znovu získal i reprízovaný kreslený seriál Futurama. V podílu na trhu má zatím tyto průměrné hodnoty: D 15+ 1,10 %, D 15–54 1,99 % a D 15–40 2,92 %. Na úspěch tohoto animovaného seriálu chce Prima COOL navázat uvedením kresleného seriálového fenoménu – populárních Simpsonových, a to od 1. ledna. Diváci se mohou těšit nejen na kompletní, již známé řady, ale také na zcela novou 21. řadu. Tato řada v Čechách dosud nebyla vysílána.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: