Primark spustil kampaň 'Jsme s vámi' na podporu boje proti rakovině prsu

27. 9. 2024 | Petr Michl, TZ
Primark odstartoval už čtvrtou kampaň na podporu boje proti rakovině prsu. Jeho nejnovější kolekce zahrnuje 37 produktů, které poskytnou podporu a pohodlí ženám, které se s ní potýkají.

Společnost Primark zahájila čtvrtý ročník kampaně na podporu boje proti rakovině prsu s názvem „Jsme s vámi“. Kampaň tentokrát upozorňuje na osudy pěti žen z pěti různých zemí, které onemocněly rakovinou prsu. Prostřednictvím autentických videí a fotografií, které se objeví ve výlohách více než 450 prodejen Primark po celém světě a na digitálních kanálech, se tyto skutečné ženy dělí o své silné příběhy plné zranitelnosti, solidarity a síly a zdůrazňují význam podpory, které se jim dostalo.

S kampaní je spojená i nejnovější kolekce značky na podporu boje proti rakovině prsu zahrnuje 37 výrobků a skládá se ze dvou řad. Řada výrobků po operaci zahrnuje specializované produkty vyvinuté pro ženy léčící se s rakovinou prsu. Řada Solidarity je pak limitovanou edicí pro všechny k příležitosti měsíce boje proti rakovině prsu.

    • Pooperační řada: Tyto produkty byly navrženy s důrazem na praktičnost a pohodlí. Kolekce zahrnuje podprsenku bez kostic se skrytým zipem a podprsenku pod tričko se zapínáním vpředu, která přináší pohodlí a snadné oblékání a svlékání po operaci. Všechny pooperační podprsenky, jejichž ceny začínají na 210 Kč, mají měkkou bavlněnou či modalovou podšívku šetrnou k pokožce, kapsy na epitézu a jsou k dispozici v různých barvách včetně světle růžové, moka a černé.

    • Řada Solidarity: Letošní solidární kolekce zahrnuje produkty pro volný čas včetně mikin, triček, pyžam a spodního prádla. Novinkami jsou osvěžující fixační sprej, olej na rty, podkladový krém, oblíbený cestovní hrnek Primark v růžové barvě, růžový pletený svetr, pyžamový komplet se širokými nohavicemi pro větší pohodlí a také pánské bezešvé boxerky a ponožky. Cena produktů začíná na 130 Kč a kolekce bude dostupná ve všech prodejnách od 1. října.  

 

Maciej Podwojski, ředitel společnosti Primark pro střední a východní Evropu, uvedl:

„Společnost Primark se zavázala podporovat ženy ve všech fázích jejich života. Chceme, aby se i ženy, které onemocněly rakovinou prsu, cítily silné a sebevědomé. Proto letos v říjnu a po celý rok podporujeme osvětu o rakovině prsu a ženy, které jí onemocněly, prostřednictvím našich cenově dostupných výrobků po operaci a darů neziskovým organizacím. Snažíme se také zvyšovat povědomí o samovyšetření a důležitosti včasného odhalení rakoviny prsu prostřednictvím edukačních materiálů v prodejnách a na našich digitálních kanálech.“

„Jsme hrdí na letošní kampaň 'Jsme s vámi', která sdílí příběhy skutečných žen, z nichž každá píše svůj příběh boje s rakovinou prsu. Jejich videa a fotografie nám připomínají, že onemocnění a léčba představují cestu, která je pro každého jiná. Také potřebná podpora pro tyto ženy může vypadat u každé z nich jinak, ale jen díky tomu, že jim porozumíme, je můžeme i lépe podpořit,“ doplnil Maciej Podwojski.

 

Součástí kampaně je také dar ve výši téměř 30 milionů korun pro charitativní organizace zabývající se rakovinou v Evropě a USA, včetně 150 tisíc korun v Česku. Darované finanční prostředky poputují na zvyšování povědomí, výzkum a podporu onkologických služeb. 

Kromě celosvětového daru v celkové výši téměř 30 milionů korun si společnost Primark vytyčila ambiciózní cíl vybrat stejnou částku také prostřednictvím fundraisingu v prodejnách a aktivací na všech trzích včetně Česka. Zaměstnanci i zákazníci Primarku se budou moci do sbírky zapojit a pomoci tak získat další potřebné finanční prostředky pro lokální dobročinné organizace.

V Česku budou vybrané finanční prostředky věnovány Alianci žen s rakovinou prsu, která v současné době zastřešuje celkem 40 pacientských organizací. Kromě informační a edukační činnosti se aliance soustředí i na metodickou pomoc organizacím onkologicky nemocných, koordinaci projektů a kampaní pro prevenci a léčbu rakoviny prsu a zlepšování práv a podmínek pacientek s touto nemocí.  „Děkujeme společnosti Primark za podporu žen, které procházejí nebo prošly rakovinou prsu. Vážíme si i toho, že kampaň „Jsme s vámi“ je spojena s informacemi o důležitosti prevence ve formě samovyšetřování a účasti na mamografickém screeningu,“ říká Štěpánka Pokorná, ředitelka Aliance žen s rakovinou prsu.

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: